M.J.T.M.M. Timp

Kaakchirurg

 

Aantal reviews per jaar

  1. 2022 1
  2. 2021 88
Cijfer 9

Ingezonden door Frans nettenbreijer op 07-01-2022

Mijn ervaring met de kaakchirurg is zeer goed

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 16-12-2021

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij maken afspraak. Heldere en open uitleg van de specialist naar aanleiding van ter plekke gemaakte foto waarna behandeling werd aangepast en gelijk uitgevoerd. Goede toelichtingen voor, tijdens en na de ingreep.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door J.A vd Burg op 16-12-2021

Ik vind dat er iets meer aandacht besteed kan worden aan hoe een patiënt is, ik was er nl met mijn oom van 94 die slechthorend en slechtziend is dus voor hem was het een hele impact en gelukkig mocht ik na veel aandringen met hem mee naar de behandelkamer om hem te helpen en gerust te stellen . Ik heb dit allemaal namens mijn oom geschreven, ik ben zijn mantelzorger

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Sophia Nieuwland op 10-12-2021

Ik ben heel tevreden over de hele behandeling. Ik kon dezelfde dag nog terecht. Iedereen is heel behulpzaam en begripvol. Daarnaast is het heel fijn dat de arts je na de behandeling ook nog goed in de gaten houdt dmv een controleafspraak. En je wordt vriendelijk geholpen als je belt met vragen.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 09-12-2021

Met een uur uitloop kwam het wat gehaast over…

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 09-12-2021

Onderzoek loopt nog. Prima op de hoogte gehouden en mails ontvangen omtrent mijn afspraken.

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Noah Babasaki op 08-12-2021

Super

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door J.H.Chotoo op 30-11-2021

Ik zag een team dat erg op elkaar was ingespeeld. Ik werd gelijk op mijn gemak gesteld.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door J. A. Kazenbroot op 29-11-2021

De nodige prikken deden echt pijn maar dat kan niet anders. Het ligt dus niet aan de behandeling.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door J. A. Kazenbroot op 29-11-2021

De nodige prikken deden echt pijn maar dat kan niet anders. Het ligt dus niet aan de behandeling.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 26-11-2021

4x geweest Specialist rent van de een naar de ander, telefoon tijdens behandeling Gesprekken van andere patiënten goed hoorbaar

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 25-11-2021

Prettig ontvangst. Duidelijke uitleg behandeling.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 24-11-2021

Bij het maken van de foto’s duurde het 3 x voor de foto was gemaakt.

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Niet openbaar op 22-11-2021

Top

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Caroline Langemeyer op 20-11-2021

Te kort om te beoordelen

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Niet openbaar op 19-11-2021

Na de eerste behandeling ben ik niet voorgelicht en na de twee de wel maar ik kon geen vragen stellen aangezien ik moest bijten op een gaasje. Daarnaast mocht ik na mijn eerste verdoving even tot rust komen in de wachtkamer en na mijn tweede verdoving mocht dat niet waardoor ik nog half aan het hyperventileren was…..

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 09-11-2021

Gewoon wat je als patiënt van een ziekenhuis, personeel en chirurg verwacht. Goed

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door kevin van Buuren op 08-11-2021

Vandaag geholpen door Dr. Timp. Aangegeven dat ik angst heb voor injecties. Dr. Timp en zijn team hebben mij geweldig geholpen en gedurende de ingreep erg gerust gesteld.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door w pasterkamp-salomons op 28-10-2021

prima bereikbaarheiod en geode medewerking op vragen

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door P. Van Geloven op 28-10-2021

Prima behandeling. Werd goed gerust gesteld voor en tijdens de behandeling. Operatie (6 kiesen eruit) ging voorspoedig en herstel bovenverwachting snel.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 28-10-2021

Ik heb autisme en ben prima behandeld door de mensen, ze stelde me gerust en bleven tegen me praten op een rustige manier. Ik was erg bang maar had het gevoel dat ik in goede handen was, vreselijk tevreden met de mensen!

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 28-10-2021

Ze stelde mij op gemak waardoor de spanning van de ingreep minder werd.

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Niet openbaar op 28-10-2021

De specialist was medisch heel kundig maar had wel wat meer empathie kunnen tonen. Ik vond het spannend en lag op een bepaald moment te trillen in mijn stoel en had het toen fijn gevonden als hij even was gestopt en me een minuutje had gegeven. Daarna had hij al de kamer verlaten voordat ik was opgestaan uit de stoel en dat vond ik echt niet zo netjes.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 27-10-2021

Bij de eerste afspraak viel de arts tegen me uit omdat ik zei dat ik even tor tien moest tellen omdat we weer niet geholpen werden. Dit was inmiddels de 3e keer. Tandarts-tandarts en kaakchirurg. Als we zoals hierboven beschreven anders waren voorgelicht had dit voorkomen kunnen worden en was het een stuk aangenamer verlopen

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Tessa van Heijningen op 27-10-2021

Hele goede ervaring. Ze gaven precies aan wat ze aan het doen waren.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door A Monster op 13-10-2021

Zag er ontzettend tegenop maar ging allemaal heel snel en kundig.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Ada den Toom op 09-10-2021

Snelle, vlotte behandeling met mensen die op elkaar ingespeeld zijn, top!

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door C.E. Carels op 08-10-2021

Goed, snel en effectief.

Lees verder

Cijfer 6

Ingezonden door Niet openbaar op 30-09-2021

Prima

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 29-09-2021

Uitgebreide uitleg en advies gekregen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 13-09-2021

Door ontspannen sfeer was ik tijdens behandeling redelijk ontspannen! Was ik heeeel blij mee!

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Annette Noordzij op 30-08-2021

Iedereen was erg aardig en geruststellend

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Herrie op 26-08-2021

Vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen aan de balie.

Lees verder

Cijfer 6.5

Ingezonden door Gonnie van Keeren op 10-08-2021

Ik vond de chirurg een beetje arrogant en geïrriteerd overkomen. Zodat ik best wel teleurgesteld wegging. Had toch wel wat meer verwacht

Lees verder

Cijfer 5.3

Ingezonden door Niet openbaar op 09-08-2021

Ik heb een klacht over de behandeling die ik heb gekregen tijdens mijn consult met dr. Timp op 20-07-2021. Ik ben doorverwezen vanwege hoofdpijnklachten t.g.v. bruxisme/knarsen/klemmen en mogelijk kaakafwijking . Deze diagnose was geschreven in een brief vanuit het Erasmus MC van 2019. Toen heb ik niets meegedaan met het aanbevolen beleid en de klachten kwam dit jaar terug. Nadat ik bij veel specialisten ben geweest, ben ik doorverwezen door mijn KNOarts naar jullie afdeling in het St. Franciscus ziekenhuis. Na een lange wachttijd met hoofdpijn te moeten wachten, kwam uiteindelijk de dag van de consult met de kaakchirurg. Ik kwam binnen met de oude brief van het Erasmus MC waar de oude diagnose werd gesteld (dat is achteraf mijn fout geweest). Dr. Timp heeft geen anamnese gedaan en o.b.v. een gesprek en dat briefje van 2 jaar geleden heeft hij mij teruggestuurd naar het Erasmus MC. Ik heb dan meerdere keer aangegeven dat de wachttijd daar 1 jaar is en dat was juiste de reden dat ik bij hem ben doorverwezen. Hier heb ik geen gehoord gekregen. Volgens hem zou hij mij niet onderzoeken, omdat ik al een diagnose had en dat het beste zou zijn als ik verder ging met het Erasmus en niet bij hun. Ik heb meerdere keer benadrukt dat de reden dat ik bij MKAgroep was, was doordat de klachten zijn toegenomen en ik niet zo snel in het Erasmus aan de beurt zou komen. Na veel doorvragen heeft hij gezegd dat ik contact moest opnemen met Erasmus en als ze inderdaad geen plek had voor mij, dat ik tenminste de opbeetplaatje in de MKAgroep zou kunnen laten maken. Ik bel dan Erasmus en werd bevestigd dat de wachttijd lange was en dat ik deze niet zou redden. Dan belde ik weer de MKAgroep afdeling in het SFGH en kreeg een afspraak voor vandaag. In deze afspraak kwam naar voeren dat mijn indicatie van 2 jaar geleden was om een harde opbeetplaatje te maken voor de bovenkaak, terwijl in het SFGH afdeling wordt eerste een zachte opbeetplaatje voor de onderkaak gemaakt en alleen met een indicatie van interne kaakchirurg zou een harde opbeetplaatje voor de bovenkaak gemaakt kunnen worden. De assistente heeft overlegd met de aanwezige kaakchirurg die heeft besloten de afdrukking voor de zachte opbeetplaatje laten doorgaan, maar hij wil mij over 3 weken zien waar mijn situatie wordt beoordeeld. Kortom: nu moet ik alweer 3 weken wachten voor een consult die eigenlijk bij de eerste consult van een maand geleden opgelost moesten worden. Ik neem dr. Timp zeer kwalijk in dit verhaal, omdat hij zijn werk naar mijn optiek niet goed heeft gedaan ten gevolgen van een onnodige wachttijd waar ik met klachten blijf rondlopen. Ik voelde mij niet serieus genomen, ben zeer ontevreden met zijn behandeling en hoop dat hij dit niet meer met andere patiënten blijft doen, zeker niet als er sprake is van pijn, zoals mijn geval. Over de overige medewerkers van de poli heb ik geen opmerkingen, ze hebben mij goed behandeld.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Anass Bofarid op 09-08-2021

Ik ben geweldig geholpen.

Lees verder

Cijfer 1.8

Ingezonden door Hans Rijntjes op 07-08-2021

Echt afschuwelijk! Grootste fout die we hebben gemaakt om voor MKA groep te kiezen!

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Niet openbaar op 05-08-2021

Druk lijkt hoog te liggen bij behandelaar en assistenten. Fijn als zij mij wat meer konden geruststellen. Voelt alsof ik op een lopende band lag.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Simon op 05-08-2021

Zeer prettig, professioneel. Ben een “angstpatient” tevens gebruik ik bloedverdunners. Ik voelde mij zeer serieus genomen door Dr. Timp en zijn assistentes.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Rembrandt Dassen op 03-08-2021

De behandeling was duidelijk uitgelegd en tijdens de behandeling werd ook duidelijk gemaakt wat er gebeurde. Dit hielp enorm met mijn comfort aangezien ik ervoor enorm tegen de behandeling opzag, maar achteraf ging het geweldig.

Lees verder

Cijfer 4.8

Ingezonden door Niet openbaar op 02-08-2021

De manier waarop gecommuniceerd wordt mag best wat aandacht krijgen. Geen aandacht voor patient. En geen duidelijke uitleg voor de nazorg, alles moest zo snel mogelijk leek wel. Kiezen eruit en ik werd meteen naar de deur verwezen. Ik belde net zelf naar het hulpnummer (die jammergenoeg dicht is in het weekend) en kreeg veel heldere maar totaal andere informatie over gebruik van pijnstillers en het spoelen van de wond. Ook had ik echter niet het gevoel dat er met interesse naar me geluisterd werd. Receptioniste op de dag van behandeling was wel erg behulpzaam daarintegen! Verstandskiezen zijn getrokken, maar daar is ook wel bijna alles mee gezegd. Misschien lag het aan de dag, of misschien reageer ik wat overdreven omdat ik zelf heel zenuwachtig was. Maar zeker is klantvriendelijkheid een aandachtspunt. Weinig zin in mijn volgende ingreep.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 30-07-2021

Medewerkers correct

Lees verder

Cijfer 6.2

Ingezonden door Niet openbaar op 28-07-2021

Voor het eerst verstandkies laten trekken, totaal geen uitleg gekregen wat ik kan verwachten, wat de nazorg is, of ik iets hiervan voelt. ik lag daarzo en hij begon direct met 4 a 5 verdoving spuitjes. Reageerde heel zakelijk waardoor mijn vertrouwen in hem niet meer geloofde. omdat ik geen tips heb gekregen hoe ik dit verder kon behandelen na het trekken van verstandkies bleef ik helaas 2 weken pijn kampen.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 28-07-2021

Positief, goede uitleg en was snel aan de beurt.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Mevr. Frietman op 23-07-2021

Verwarring tijdens de eerste afspraak of er wel of niet behandeld kon worden. Telefonist zei van wel, specialist van niet. Ook was niet bekend dat mevrouw in een vaste rolstoel zat waar ze niet uit kon. Dit was wel op verschillende manieren gecommuniceerd. Zelfde geldt voor haar alzheimer, dit bleek ook niet bekend. Tijdens de behandeling werd er kundig mee omgegaan en was het snel.

Lees verder

Cijfer 6.2

Ingezonden door Niet openbaar op 20-07-2021

Patiëntveiligheid is voor mij ook dat ik de veiligheid voel om gezamenlijk over de problematiek, oorzaken en oplossingen te praten. Dat heb ik verre van gevoeld. Zodra mijn behandelaar na onderzoek zich verdiepte in een uitgetypte tijdlijn over mijn klachten en gebeurtenissen, voelde ik een vooringenomenheid over mij als patiënt. Ik zag zijn houding ten opzichte van mij gewoon veranderen. Een voorbeeld is dat in deze tijdlijn een onderzoek genoemd stond wat mijn huisarts bij de STAR SLH had aangevraagd. Mij werd belerend verteld dat dat onderzoek niet zo genoemd wordt. “Dat noemen wij een ECG!” Ongeacht of mijn huisarts dit juist heeft, moet mij dit niet als patiënt zo belerend verteld worden. Een ander voorbeeld is dat de specialist een uitspraak deed over functies die in de tijdlijn benoemd stonden, dus huisarts, tandarts etc. “Dat zijn allemaal geen domme jongens waar u geweest bent.” Dat beweer ik ook helemaal niet en dat is helemaal niet de opzet van een tijdlijn. Ook stonden er klachten in de tijdlijn genoemd waarvan ik mij terdege besef dat dat hele vage klachten zijn. Maar ook hier merkte ik de vooringenomenheid gezien de reactie van de specialist. Mij werd niet gevraagd waarom ik dat zo kon benoemen, of waarom dat zo voor mij voelde. “Ja, ook dit… “ De houding van de specialist maakte dat ik mij als patiënt klein voelde worden en eigenlijk zo snel mogelijk de kamer uit wilde lopen. Het stellen van verdere vragen heb ik daarom ook achterwege gelaten.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Annelies Dorp van op 15-07-2021

Wachttijd was te lang(bij mij opbouw van spanning ) verder correcte behandeling

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 14-07-2021

Dr. Timp en zijn team zijn super aardig, professioneel en zorgzaam. Ik was super tevreden mee.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 06-07-2021

Timp is een eerlijke fijne vent

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Michiel Raap op 19-06-2021

Het is een nare ingreep om een kies te laten verwijderen, maar ik voelde me in professionele handen en ik was niet extreem gestressed daardoor. Wat ik ook fijn vond is dat de afspraak ook echt op de afgesproken tijd was, en ik niet bv. 40 minuten nog in het ziekenhuis hoefde te wachten.

Lees verder