Cijfer 9.2
Mijn verstandskiezen moesten getrokken worden en belde daarvoor begin oktober. Ik kon in de eerste instantie pas laat in november terecht, maar ik mocht op een voor mij geschikte dag bellen of er plaats was. Omdat ik pijn had aan m'n kies, direct de volgende dag weer gebeld. Die vrijdag was er geen plek, maar wel de maandag er op. Wat fijn! Telefonisch ben ik dus heel goed geholpen. Vervolgens bij het ziekenhuis heel vriendelijk ontvangen, bij het aanmelden en door het andere personeel. De assistente vertelde alles heel duidelijk en rustig, ze nam me goed mee door het hele proces. Ook de specialist vertelde wat er ging gebeuren en liet me de verstandskiezen op de foto zien en wat ze er mee ging doen. De assistente verdoofde alles, zei wat ze ging doen en deed en welke uitwerking het had, en dacht met me mee. Het gaf me alles een vertrouwd gevoel. De assistente op de behandelkamer vertelde alvast over de nazorg, en stelde me op m'n gemak. Het trekken van de kiezen zelf ging snel, en ook toen werd steeds gezegd wat er gebeurde en wat ik kon voelen, op een fijne manier. Kortom, ik ben echt heel goed begeleid, tevreden met de behandeling en heel blij met deze aardige dames rondom de voor mij wat spannende gebeurtenis :-)

 

Ingezonden door
Mirjam Geskus-Poppe
Locatie
Admiraal De Ruyter Ziekenhuis
Specialist
Mw. J.R. Abeloos
Ingezonden op
10-10-2022

 

Cijfer 8

Locatie / accomodatie

Cijfer 9

Bereikbaarheid

Cijfer 8

Informatie

Cijfer 10

Behandeling

Cijfer 10

Specialist

Cijfer 10

Medewerkers