Cijfer 6.3
mijn ervaring is helaas niet heel goed. ik kwam voor een verwijdering van een verstandkies. maar omdat mijn tandarts niet goed Nederlands spreekt wilde ik een goed gesprek om te vragen of het verstandig is om die kies eruit te halen dit wilde ik dus met de kaakchirurg bespreken in dit geval met meneer geel. maar ik legde uit dat ik aan de andere kant niet goed kan kauwen dus ik wilde weten of het goed was om mijn verstandkies eruit te halen aan de andere kant ...ik kreeg een antwoord van : ja dat zien we wel of we de juiste keuze hebben gehaald als het eruit is. ik vroeg maar dan kan ik misschien niet kauwen aan de andere kant omdat mijn kiezen niet sluiten opelkaar en nogmaals vertelde hij : ja dat zien we na verwijdering wel en opeens had hij het over een bitje ik had geen idee wat hij bedoelde legde niet veel uit was chagrijnig en opeens liep hij de gang op hij liep weg en zei hij ja blijf zitten dus ik bleef zitten ik dacht hij komt wel terug en opeens hoorde ik : NEE NIET JIJ riep hij op de gang de tand blijf zitten en hij liep weg ...ik wist niet wat er verder gedaan moest worden meneer geel liep gewoon weg. hij liep all op de gang dit heb ik tegen de baliemedewerker verteld en die heeft mij gezegt dat ze na zal vragen wat er gaande is met een bitje en zij heeft mij terug moeten bellen omdat meneer geel niet heeft gecommuniceerd met mij en dat hij weg liep en niks zei vind ik verre van professioneel echt belachelijk. ik ben zeer slecht behandeld ik vind dit echt bizar hoe ik geholpen ben. de baliemedewerkers zijn wel heel vriendelijk en aardig en behulpzaam !!!! en mevrouw oomes heeft mij ook erg vriendelijk en goed geholpen de afgelopen keer daar kan meneer geel nog van leren !!

 

Ingezonden door
Niet openbaar
Ingezonden op
19-12-2022

 

Cijfer 8

Locatie / accomodatie

Cijfer 8

Bereikbaarheid

Cijfer 8

Informatie

Cijfer 3

Behandeling

Cijfer 3

Specialist

Cijfer 8

Medewerkers