Cijfer 6.7
Door ziekte was er die dag onderbezetting. We werden door een chagarijnig persoon aan de balie medegedeeld dat er geen behandeling zou plaatsvinden door de onderbezetting en dat er alleen een consult zou worden uitgevoerd. Wij werden door dit bericht onaangenaam overvallen omdat ons gezegd was dat de kans groot was dat de behandeling direct uitgevoerd zou worden. Mijn dochter zag er tegen op en deze (botte) mededeling kwam als een enorme teleurstelling. Wij kwamen ook nog van ver, dus een extra rit was voor ons zeer ongewenst. Ik gaf later aan de specialist aan dat - indien er onderbezetting is door ziekte oid - wij tijdig gebeld hadden moeten worden om de afspraak te cancellen. Dit voelde echt niet goed. Uiteindelijk heeft de specialist de mogelijkheden onderzocht om de behandeling toch uit te voeren (hier waren we erg blij mee) maar het besluit om toch te behandelen ging zo snel . We hadden nauwelijks in de gaten dat de ingreep toch doorging. Ik als moeder werd direct naar de wachtkamer gedirigeerd en zonder dat ik mijn dochter sterkte kon wensen, werd zij al de behandelkamer ingeduwd. Zij voelde zich ineens erg overvallen dat de behandeling toch uitgevoerd zou gaan worden. Lang verhaal kort: slecht management van het proces, slechte informatie voorziening, veel respect voor de specialist dat hij ondanks de drukte, toch de ingreep heeft uitgevoerd. Maar we zaten met een vervelend gevoel terug in de auto.....

 

Ingezonden door
Niet openbaar
Ingezonden op
20-09-2023

 

Cijfer 6

Locatie / accomodatie

Cijfer 6

Bereikbaarheid

Cijfer 6

Informatie

Cijfer 8

Behandeling

Cijfer 9

Specialist

Cijfer 5

Medewerkers