Cijfer 7.7
Erg onvriendelijk behandeld door de kaakchirurg. Ik kwam binnen hij zat achter zijn laptop en keek niet op of om. Hij vroeg erg kortaf of ik contact had gehad met mijn eigen tandarts. Dit was niet het geval. Twee weken voor deze ingreep ben ik in het weekend bij de spoedtandarts terechtgekomen door een ontstoken verstandskies. Zij hebben mij een verwijsbrief gegeven voor kaakchirurgie. Ik heb telefonisch een afspraak bij MKA gemaakt en er is toen een afspraak ingepland en alles is in gang gezet. De verwijsbrief heb ik van tevoren nog netjes gemaild naar MKA volgens afspraak. Ik kreeg het verwijt van de kaakchirurg naar mijn hoofd dat dit niet de regels/ afspraken zijn. (Ik hoorde dit via mijn eigen tandarts te laten verlopen) Ik werk niet bij MKA en ook niet bij de tandarts, dus hoe moet ik als patiënt dit nu weten? De houding van de kaakchirurg was zeer onvriendelijk en kortaf. Ik klapte helemaal dicht, en ik was al behoorlijk nerveus. Assistenten waren echt super aardig en vriendelijk. Zij merkten direct op dat ik erg nerveus was. En hebben mij goed gerustgesteld. De ingreep is medisch goed verlopen, maar ik was echt verbouwereerd over de omgang van de kaakchirurg. Ik geef zelf les aan mensen die in de zorg aan de slag gaan, en het stukje empathie en omgangskunde leren wij de studenten gelukkig heel anders aan.

 

Ingezonden door
Yvon Bom-Joosten
Leeftijd
40
Locatie
Het Klein Arsenaal
Behandeling
Verstandskies verwijderen
Specialist
E. van Hooft
Ingezonden op
10-11-2023

 

Cijfer 9

Locatie / accomodatie

Cijfer 8

Bereikbaarheid

Cijfer 8

Informatie

Cijfer 9

Behandeling

Cijfer 4

Specialist

Cijfer 8

Medewerkers