Cijfer 5.2
Ik vond het echt een onpersoonlijke bedoeling. Het was zo erg lopende band en echt 0 informatie die je kreeg en ik zelf ben best bang voor naalden en ik mocht niet eens even 1 seconde ademhalen voordat ze die naald al in mijn mond duwde en ik schrok want ik zat net 1 seconde en toen heeft ze nog echt 10 keer gezegd ja geen onverwachte beweging maken he en dan denk ik van nee als jij niks onverwachts doet doe ik het ook niet ..? Na de verdoving binnen een halve minuut werd alles al getrokken nou sorry maar ik zat volledig in paniek of die verdoving al zo snel zou werken? Gelukkig wel maar goed dit was ook mijn 1e keer? En alles was getrokken (ging goed en snel dus daar niks over aan te merken) en ik mocht weg en dan het enige wat je krijgt is een kopie van een folder waar wat informatie in staat? Geen tips of dingen waar ik op moet letten van de assistente of kaakchirurg zelf?? Zo onpersoonlijk omygod! En nou sorry maar ik mag dus geen ibuprofen slikken vanwege bloedverdunners en had dit duidelijk aangegeven en dan krijg je een apotheek lijst met ibuprofen? En ik belde paar dagen later omdat ik nog zoveel pijn had en ze had mijn dossier gewoon voor zich neem ik aan en ze de assistente zei op een vrij gemene dom makende toon “hoezo slik je geen ibuprofen dan???” Nou sorry hoor… Geen aanrader om hier ooit nog kiezen te trekken of heen te gaan! Hopelijk gaan ze dit verbeteren voor andere mensen.

 

Ingezonden door
Niet openbaar
Ingezonden op
10-09-2024

 

Cijfer 7

Locatie / accomodatie

Cijfer 6

Bereikbaarheid

Cijfer 1

Informatie

Cijfer 6

Behandeling

Cijfer 6

Specialist

Cijfer 5

Medewerkers