Beoordeling
Cijfer
7
Ik vond de balie medewerkers erg onvriendelijk en chaotisch.
De communicatie tussen de medewerkers was zo slecht dat ik van de een iets moest doen en van de ander weer iets anders waardoor ik letterlijk heen en weer moest rennen.
De mevrouw waardoor ik ben behandeld was erg vriendelijk daarentegen en deed haar werk ook goed.
- Ingezonden door
- Niet openbaar
- Ingezonden op
- 18-07-2025
Cijfer
8
Locatie / accomodatie
Cijfer
10
Bereikbaarheid
Cijfer
3
Informatie
Cijfer
10
Behandeling
Cijfer
10
Specialist
Cijfer
1
Medewerkers