Cijfer 1
Een balie medewerkster gaat een diagnose stellen zonder enige kennis van zaken! Ik kwam met een duidelijke verwijzing van mijn tandarts en dit wordt gewoon in de wind geslagen... Hierdoor is mijn behandeling volledig verkeerd gegaan! Baliemedewerkers moeten zich niet gaan bemoeien met diagnostiek! Bij mijn eerste behandeling heeft Mw Brands restanten van een kies laten zitten welke er juist uit zouden moeten... Toen ik na 1 week terug moest omdat dit een zeer ondraaglijke situatie was die Mw Brands had achtergelaten, ging een baliemedewerker zonder enige kennis van zaken bepalen wat er met mij aan de hand was en wat er aan gedaan zou moeten worden...! Mw Brands is hier klakkeloos in meegegaan en ging mij ijskoud vertellen dat er Kaakbot verwijderd moest worden. Terwijl ze restanten van een kies zou moeten verwijderen... Mw Brands heeft tijdens de tweede behandeling een paar scherpe punten van het restant kies wat ze had achter gelaten afgehaald. En ging mij ijskoud vertellen dat ze Bot uit mijn kaak aan het verwijderen was.. Als ‘professionals’ in het ziekenhuis beginnen te liegen over de behandeling.., dan moet je daar Echt niet Zijn..!!!! Gewoon Een Prutser!!! Zal deze informatie ook via het internet verder verspreiden om te zorgen dat er niet nog meer slachtoffers vallen bij de mkagroep...!

 

Ingezonden door
Niet openbaar
Ingezonden op
18-03-2021

 

Cijfer 1

Locatie / accomodatie

Cijfer 1

Bereikbaarheid

Cijfer 1

Informatie

Cijfer 1

Behandeling

Cijfer 1

Specialist

Cijfer 1

Medewerkers