Cijfer 5.3
Enorm chagrijnige receptioniste, die duidelijk geen plezier heeft in haar werk. Zat niet achter de balie toen ik binnen kwam, dus heb plaats genomen op de stoel voor haar. Na hier 10 minuten gezeten te hebben en door niemand aangesproken te worden, kwam er een jongen binnen die zich meldde aan de balie, die werd enorm afgekat door de dame achter de receptie, omdat hij geen verwijsbrief had. Ik vroeg hierom aan een assistente die rond liep letterlijk: “sorry had ik mij moeten melden”? Waarop ik een snauw kreeg van de receptioniste: “ja natuurlijk, ik kan niet ruiken dat je hier zit” Nu heb ik er begrip voor als iemand een rot dag of humeur heeft, maar dit mag nooit op de patiënt afgereageerd worden. Ik kom hier niet voor mijn lol en zal hier ook zeker niet graag meer terug naartoe gaan. Ten eerste omdat ik hier al enorm zenuwachtig zat, omdat ik een extreme angst voor de tandarts heb en ten tweede, zo’n toon aanslaan tegen iemand die je praktijk bezoekt, vind ik absoluut niet kunnen. Dit was overigens op donderdag 15-04-2021

 

Ingezonden door
Niet openbaar
Ingezonden op
19-04-2021

 

Cijfer 6

Locatie / accomodatie

Cijfer 8

Bereikbaarheid

Cijfer 4

Informatie

Cijfer 5

Behandeling

Cijfer 6

Specialist

Cijfer 3

Medewerkers