Franciscus Gasthuis

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 26-04-2024

De behandeling was goed en de tandarts is een uitsekende professional.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Jan van Dijken op 21-04-2024

Ik was ruim op tijd om eventueel de medewerkers de gelegenheid te geven zaken te corrigeren of aan te passen. Je weet maar nooit. Dat werd ook gewoon geregeld. Ik had de medicijnenlijst en verwijzing gemaild en die werden uitgedraaid. Vervolgens foto gemaakt en daarna amper 10 minuten wachten voor de behandeling . Verdoving gezet door arts en ik werd netjes geïnformeerd over hoe en wat de procedure was. De verdoving was meer dan uitstekend net zoals de behandeling. Netjes, vakkundig en professioneel. Van zowel de arts als ook de assistente. Ik had wel napijn nadat de verdoving uitgewerkt was maar daar had ik al rekening meet gehouden en leek me ook niet meer dan logisch. Ik heb nu, 2 dagen verder, nog steeds was last maar er zit goede verbetering in. Al met al meer dan tevreden. Volgende keer weer? hahahaha...

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Ronald Bruins op 18-04-2024

Zou graag zien dat de gesprekken iets meer empathie krijgen. Zo vertelde ik wat er allemaal gebeurd was en zo werd ik een paar keer in de rede gevallen, met de opmerking, dat meerdere dingen die ik vertelde niet van toepassing waren. Zo gaf ik bijvoorbeeld aan dat ik hartpatiënt ben, 5 stents in mijn hard, maar een operatie geen problemen voor mijn hart zou zijn. Dat advies kwam van mijn Cardioloog in het Erasmus MC. Ik kreeg bijna het gevoel, dat dat een groot obstakel zou zijn voor mijn behandeling, maar dat is dus niet zo. Voor de rest heb ik een normaal gesprek gehad en zijn alle details besproken. Het is nu afwachten op de narcotiseur.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 16-04-2024

Een vriendelijke, geruststellende ervaring, ingreep is goed gegaan, nauwelijks napijn, ben goed begeleid!

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Danny koetsier op 15-04-2024

Ik was behoorlijk bang. Maar ben er goed doorheen begeleid door de mensen daar. Ook tijdens de brhandeling goed op de hoogte gehouden en aangemoedigd. Mevr. Crisi is echt een aanrader als je angstig bent.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Gerrit de Bruin op 30-03-2024

Totaal pijnloze wortelrest verwijderd heb allen de prikken gevoeld. Ook na de ingreep totaal geen last of pijn gehad.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Lenny op 29-03-2024

Keurig op tijd geholpen, vriendelijke kaakchirurg die je op je gemak stelt.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Peter Rogaar op 21-03-2024

afgesproken tijd geholpen, snel en vakkundig .

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 19-03-2024

Adequaat, prettig

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Els Overbeeke op 18-03-2024

Mijn klacht werd serieus genomen.

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Niet openbaar op 17-03-2024

Mag meer sociaal contact zijn

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 14-03-2024

Nvt

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Niet openbaar op 13-03-2024

Goed geholpen door patiēnt-vriendelijk en kundig personeel.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 07-03-2024

Arts denk mee e geeft goed advies

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Georgine Roodsant-Sol op 07-03-2024

Alles goed uitgelegd

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 06-03-2024

Prima behandeling.

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Niet openbaar op 06-03-2024

Heel efficiënt en snel. Aandachtspunten: Patiënten iets meer gerust stellen voor de operatie, en een paar minuutjes nemen om vragen te beantwoorden die de patiënt nog zou kunnen hebben. Maar ik kan me voorstellen dat productie eisen hoog zijn en weinig tijd bestaat voor contact tussen patiënt en specialist/medewerkers.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 04-03-2024

Goed

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 29-02-2024

Zeer tevreden over contact met de arts en de behandeling.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 19-02-2024

Prima uitleg

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 18-02-2024

Netjes snel en goed geholpen

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Michalis Arvanitellis op 16-02-2024

Excellent!

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Annemarie Mol op 16-02-2024

Zie bovenstaand

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 14-02-2024

*

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Hans Boon op 11-02-2024

Fijne ervaring, prettige kaakchirurg

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 09-02-2024

De hulp en de ondersteuning van perfect. Heel erg dank aan de Team voor deze hulp.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door R. de Cocq op 07-02-2024

Ik ben weer prima geholpen: makkelijk afspraak maken, duidelijke informatie en vakkundig personeel voor zover ik kan beoordelen.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door M. M. E. de Jong - Verboom op 07-02-2024

De behandeling heeft nog geen plaats gevonden. Er is een foto gemaakt en de arts heeft duidelijke uitleg gegeven over de komende behandeling.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Onstwedder H op 05-02-2024

vriendelijk, vlug en goed

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Jos van Domburg op 04-02-2024

Ik, Jos van Domburg echtgenoot en mantelzorger van de patient, heb de behandeling als niet prettig ervaren. De medische behandeling werd bijzonder snel na de verdoving ingezet. De patient die een vergaande Alzheimer heeft en wellicht daardoor doorlopend liet merken zeer veel pijn te hebben. Ook werd haar onderlip als hefboom gebruikt om de kiezen te verwijderen. Na de behandeling wierp de specialist zijn gereedschap van zich af en liep zonder iets te zeggen weg. Ons met de medewerksters alleen latend.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Helmoet In't Veen op 02-02-2024

?

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Cindy De Keijne op 30-01-2024

Bij mijn zoon is verstandskies verwijderd. Behandelaar en medewerkers top.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Rudolf de Reus op 27-01-2024

Heel goed geholpen pijnloze behandeling, ook geen napijn wond prima genezen. Behandeling erg meegevallen.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door C.Monjé op 25-01-2024

Ik ben respectvol behandeld . Voelde mij veilig en bovenal beschermd. Dank daar voor.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 25-01-2024

Ingreep met behoorlijke napijn

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Suzanne Jansen-Post op 22-01-2024

Ik ben goed geholpen. Maar ik ben wel teleurgesteld en verdrietig om 1 ding. Ik ben zonder koelpack weggegaan na de behandeling. Ik weet niet of dit wel of niet standaard is dat je die mee kunt krijgen. Ik was al weggelopen en toen dacht ik: geen punt, ik ben toch zo thuis. Maar ik heb 45 min bij de apotheek moeten wachten. Dus ik was pas een uur na de behandeling thuis en heb in de tussentijd niet kunnen koelen. Ik heb echt een gigantische wang, en baal wel omdat ik niet weet of dit komt door het gemiste koelen in het eerste uur. Ik wil geen slechte review achterlaten want verder ben ik heel goed geholpen, zeker door Dhr. van Geel.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door A.E. de Graaff op 19-01-2024

Het contact was prettig, iedereen was vriendelijk en kwam deskundig over. De enige opmerking die ik heb is dat m.i. onnodige afspraken gemaakt worden, het geeft de indruk dat dat is om zoveel mogelijk inkomsten te genereren. (1ste afspraak foto maken en beoordelen, week erna terug voor 3D foto en vegroting, week erna terug om accoord te geven en handtekening te zetten. De 3Dfoto en begroting had m.i. makkelijk met de 1ste afspraak gekund . Het accoord en de handtekening ook, maar ik kan me hoorstellen dat sommige mensen eerst na moeten denken.

Lees verder

Cijfer 2.2

Ingezonden door Onno Wiersma op 19-01-2024

Verschrikkelijke ervaring. Nog nooit zo respectloos en onmenselijk behandeld. Ik heb aangegeven spanning voor de ingreep te hebben en me hierdoor kwetsbaar op te stellen. De reactie was dat ik opnieuw een afspraak moest inplannen. Terwijl ik al voor de tweede keer kwam, als zelfstandige werk en er van alles in orde gemaakt dient te worden zodat ik vrij heb om deze ingrepen te laten doen. In plaats van gerust te stellen kreeg ik als reactie: Ik heb maar 15 minuten de tijd. Ik had niet gegeten, omdat ik niet wist hoe de ingreep eruit zag en je vaak nuchter moet zijn bij verdoving. Ik werd hierop aangekeken alsof ik gek was. Er moest (opnieuw) een nieuwe afspraak ingepland worden en de arts liet me niet eens uitpraten en was alweer vertrokken. Dit heb ik aangegeven bij de balie en werd ook niet serieus genomen. Nog nooit heb ik me zo naar gevoelt bij een zorgverlener als hier. Je hebt te maken met mensen (met gevoel) en niet met producten of nummers.

Lees verder

Cijfer 3.5

Ingezonden door Onno Wiersma op 19-01-2024

Ik voelde me een nummer en geen mens. Neem patiënten serieus, luister echt naar ze en communiceer met ze. Je hebt te maken met mensen en geen producten.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 18-01-2024

Den nog niet Officieel geholpen heel binnenkort wel het er alle Vertrouwen in die Arts die mij gaat helpen. Lijkt mij een goed ervaring Arts.

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Rene Hazekamp op 18-01-2024

Zoals ik eerder schreef werkten er een paar mensen met tegenzin.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 16-01-2024

-

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door CWF PIETERSE op 15-01-2024

Is goed

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Daan op 13-01-2024

Professioneel personeel!

Lees verder

Cijfer 6.2

Ingezonden door Jca Bergman op 13-01-2024

X

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Niet openbaar op 12-01-2024

Klantvriendelijk en attent.

Lees verder

Cijfer 1.3

Ingezonden door Anabela Frederico Hopffer op 07-01-2024

Ik was niet tevreden met Doctor Van Geel.

Lees verder

Cijfer 6.5

Ingezonden door Niet openbaar op 22-12-2023

Wisselend

Lees verder

Cijfer 4.3

Ingezonden door Niet openbaar op 22-12-2023

Al ingevuld

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 21-12-2023

Zeer vlotte behandeling, tijdens de ingreep werd ik op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Lees verder