Ingezonden door yvonne ferreira op 02-06-2026
Geweldige kaakchirurg W.F van Geel !!! Zware ingreep ,ik was bang geworden voor de napijn ,maar nadat de verdoving was uitgewerkt en de bloeding gestopt,heb ik met 1 paracetamol lekker gegeten en geslapen. Echt he, wat een Vakman !!!
Lees verder