Ingezonden door Mick Groenewegen op 07-05-2026
Verdoving deed 3x niks, nog aangegeven dat ik er niet veel van voelde. Daarna bij de ingreep maakte ik ALLES mee in mijn mond. In de infobrief staat dat ik geen pijn had moeten voelen, maar met veel druk en boren hebben ze mijn kies in 4 stukken gebroken en eruitgehaald. Ik heb echt met teenkrullende pijn op die tafel gelegen en meerdere keren aangegeven dat het pijn deed, toen kreeg ik terug, ”ja we zijn bijna klaar hoor” man man man komop he
Lees verder