Ingezonden door op 02-06-2026
Kaakchirurg erg goed, alleen door abces 11 weken gekeden, erg ziek geweest,en tnt nog steeds uitslag, wellicht te zwakke AB kuur gekregen vlg de dermatoloog in Spanje ( van de tandarts) waardoor de bacteriën nog steeds rondzwerven, maar dat had niets te maken met de behandeling van de kaakchirurg, die was perfect.
Het landelijk nr werkt niet, gaven mijn afgezegde afspraak niet door, ik had 2x gebeld, waardeloos als dan iedereen alsnog klaarstaat om 2 kiezen te trekken.
Lees verder