Prima voor_ en behandel traject van drs Schoen en zijn team. Goede en duidelijke informatie en uitleg. Behandeling keurig uitgevoerd. Opm.. 21/8. De receptioniste verwarde mij met andere patiënt en behandeling. Jammer maar uiteindelijk toch goed gekomen.
Het gaat er zo professioneel aan toe . Ik was aangenaam verrast. Alles verliep vlekkeloos. J.p.schoen is een heel bekwaam en zorgzame arts . Hij is het neusje van de zalm een echte topper . Ook heel veel lof voor de beide dames die mij verzorgd en verdoofd hebben . Kon niet beter . Ook een pluim voor de vrouw aan de resptie. Heel vriendelijk en aangenaam . Ik heb alleen maar lof .
Behandeling ging super snel, ik werd goed geïnformeerd wat ging gebeuren, en heb na afloop geen pijn of klachten, specialist is naar mijn mening zeer vakbekwaam, personeel is vriendelijk
Mischien vooraf al informatie geven dat je bv 4 uur niet mag eten ,drinken..Dan had ik smorgens wel wat meer gegeten. Ook als je spoel middel moet gebruiken,liever vooraf. Met een scheve mond naar de winkel, is niet leuk.
Uitstekend geholpen. Goed voorgelicht over het vervolg van de behandeling.
Fijne sfeer. Best belangrijk dat je op je gemak bent door de manier waarop je wordt ontvangen en behandeld.
Door de lange wachttijden bij MKS was de kies inmiddels verder ontstoken. Hierdoor werd het trekken zeer, zeer pijnlijk waardoor het mij zelfs zwart voor de ogen werd. Kaakchirurg had een roesje tegen de te verwachten pijn moeten toepassen. Dit is nu een middeleeuwse marteling geworden!
Efficiënt, pijnloos, vakkundig. Twee implantaten in 20 minuten begeleid door to-the-point uitleg en nazorg. Dit is wat ik verwacht van een zorgverlener. Ik kan niet anders dan een 10 geven.
Was nog ter beoordeling, dus nog niet echte behandeling, maar iedereen was zeer vriendelijk en werd ik netjes en snel geholpen. Het ziekenhuis zelf is een beetje triest en verlaten, maar de afdeling zelf was heel netjes.
Ingezonden door Adriaan Daniel Flikweert op 08-07-2025
Kaakchirurg nam een duidelijke maar autoritaire houding aan.Kreeg amper de ruimte om na te denken.Zijn conclusie was uw gebit is slecht, hetgeen zo isvraag wat ik getrokken wilde hebben is niet gesteld.I.t.t.tot mijn ervaringen bij cardiologie en orthopedie moet ik helaas stellen dat er bij de desbetreffende kaakchirurg geen sprake is van motiverende gespreksvoering.In de reguliere gezondheidszorg is dat aanmerkelijk verbeterd de laatste jaren.Ik voelde mij meer een object.
Alles is goed verlopen, alleen wel moeilijk om een foto te maken als je in een rolstoel zit. De ruimte waar je moet zitten is niet goed toegankelijk met een rolstoel. Ook is het apparaat niet in hoogte te verstellen
Ingezonden door Yvonne Ruijten-Tijdgat op 01-07-2025
Helemaal geweldig!!
1 minpuntje. Géén rolstoelen bij beide ingangen van de Victoria kliniek aanwezig. Jammer, heb MS en ben slecht ter been.
Echter medewerkers van MKA groep hadden een prima oplossing!! Dank!!
Vriendelijke, efficiente en deskundige MKA-arts en medewerkers. Duidelijke mondelinge en schriftelijke (folder) uitleg. Heldere instructie tijdens behandeling, die soepel en pijnloos verliep. Uitstekende zorgverlening.
Gespannen naar de gemaakte afspraak gegaan. Gerustgesteld door de twee assistentes die hun werk uitstekend verrichten. Duidelijk geïnformeerd door doktor Schoen wat er zou gaan gebeuren. Vooraf en zeker tijdens de operatie. Dr. Schoen is in mij optiek een uitstekende chirurg en heeft een geweldig team van assistentes.