E. van Hooft

Kaakchirurg West-Brabant

 

Aantal reviews per jaar

  1. 2024 16
  2. 2023 46
  3. 2022 14
  4. 2021 62
  5. 2020 34
Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 17-04-2024

Ben er goed over te spreken

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Hasiba op 17-04-2024

Ik wordt altijd op tijd geholpen

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 12-04-2024

Goede ervaring, niets gevoeld van de naald. Ondanks dat ik grote angst voor naalden heb. Ze hebben mij goed en netjes behandeld, een aanrader. Weet de naam niet meer, maar dat hebben jullie zo opgezocht, dit zal niet anoniem zijn.

Lees verder

Cijfer 5.5

Ingezonden door Niet openbaar op 27-03-2024

Voel me niet serieus genomen. Ben met zelfde fysio oefeningen naar huis gestuurd waarvan ik aan heb geven dat die niet werkte (probeer ik al 10 jaar) De oplossing.. niks.. kom nog maar een keer langs..

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 24-03-2024

Een goed gesprek en een zeer zorgvuldige behandeling

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Jacqueline Mulders op 21-03-2024

Goed en netjes behandeld mooie praktijk

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Geert van Overveld op 18-03-2024

Vond deze heel goed werd goed op gemak gesteld. Kwam heel professioneel over

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Geert van Overveld op 18-03-2024

Vond deze heel goed werd goed op gemak gesteld. Kwam heel professioneel over

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 14-03-2024

Ik was weg angstig maar werd goed gerustgesteld door de assistente. Tijdens de behandeling werd ook steeds verteld wat er ging gebeuren.

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Trudy Loos op 21-02-2024

De baliemedewerkster liet mij bij het 1e bezoek 20 minuten wachten op een recept wat ik mee zou krijgen, terwijl ik nog zat te wachten pakte ze haar kookgerei en liep zonder iets te zeggen naar buiten. Een andere medewerkster heeft mij verder geholpen. Bij het 2e bezoek (operatie) werd mij door dezelfde medewerkster vertelt dat ik geen afspraak kon maken voor de controle die nodig is na 6 maanden want haar computer moest nog opgestart worden. Als ik na 5 maanden nog niets gehoord heb moet ik zelf bellen.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 21-02-2024

Goede ervaring, bij de specialist aangegeven dat ik problemen met bloed heb en fobistisch ben voor de behandeling waarbij hij en de assistent zorgvuldig en kundig reageerde. Enige minpunt van de behandeling was dat de wachtruimte naast de behandelruimtes zit, waardoor ik door de geluiden uit de behandelkamer gestresst raakte. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik een fobie voor de tandarts heb en daarmee ook heftiger reageer op zodoende dan een gemiddeld ander persoon.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door meer-verheijen@ziggo.nl op 20-02-2024

Heel goed geholpen

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Angelina Hoogeveen op 03-02-2024

Zie Informatie

Lees verder

Cijfer 4.7

Ingezonden door Marjo De Nijs op 02-02-2024

die 4 vragen kan ik helaas nog niet beoordelen

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Michielsen op 30-01-2024

Ik heb goede ervaring met mka

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 02-01-2024

Kort en krachtig

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Niet openbaar op 14-12-2023

Goed

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Martine pals op 04-12-2023

Top, stellen je gerust en allemaal zeer vriendelijk. Geven ook goede informatie vooraf.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Arnold Kuijlen op 01-12-2023

Alles werd duidelijk uitgelegd

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door E.Smallegange op 23-11-2023

Had helemaal geen angst. Werd op mijn gemak gesteld.

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2023

Intake gesprek was goed

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Ad Mulders op 22-11-2023

Geweldig goed opgevangen ivm mijn angst voor de tandarts al van jongs af ann!!

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door E.R.Smallegange. op 20-11-2023

Toen ik in de stoel zat had ik geen angst meer voor de behandeling.Alles wat ze deden werd gezegd zodat je er op kon rekenen.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door de Regt op 15-11-2023

hele goede ontvangst en duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren stellen mensen op je gemak fijne locatie

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Yvon Bom-Joosten op 10-11-2023

Erg onvriendelijk behandeld door de kaakchirurg. Ik kwam binnen hij zat achter zijn laptop en keek niet op of om. Hij vroeg erg kortaf of ik contact had gehad met mijn eigen tandarts. Dit was niet het geval. Twee weken voor deze ingreep ben ik in het weekend bij de spoedtandarts terechtgekomen door een ontstoken verstandskies. Zij hebben mij een verwijsbrief gegeven voor kaakchirurgie. Ik heb telefonisch een afspraak bij MKA gemaakt en er is toen een afspraak ingepland en alles is in gang gezet. De verwijsbrief heb ik van tevoren nog netjes gemaild naar MKA volgens afspraak. Ik kreeg het verwijt van de kaakchirurg naar mijn hoofd dat dit niet de regels/ afspraken zijn. (Ik hoorde dit via mijn eigen tandarts te laten verlopen) Ik werk niet bij MKA en ook niet bij de tandarts, dus hoe moet ik als patiënt dit nu weten? De houding van de kaakchirurg was zeer onvriendelijk en kortaf. Ik klapte helemaal dicht, en ik was al behoorlijk nerveus. Assistenten waren echt super aardig en vriendelijk. Zij merkten direct op dat ik erg nerveus was. En hebben mij goed gerustgesteld. De ingreep is medisch goed verlopen, maar ik was echt verbouwereerd over de omgang van de kaakchirurg. Ik geef zelf les aan mensen die in de zorg aan de slag gaan, en het stukje empathie en omgangskunde leren wij de studenten gelukkig heel anders aan.

Lees verder

Cijfer 2.7

Ingezonden door Luna Tiemerdma op 08-11-2023

Ik ben echt heel ontevreden en getraumatiseerd door allebei de ervaringen.

Lees verder

Cijfer 6.5

Ingezonden door Roland Boer op 02-11-2023

Een ingreep is best intens. En die ervaring begint al bij het inchecken. Kennelijk was er geen verwijzing doorgestuurd door mijn tandarts. Dat is vervelend, maar nog meer dat ik daar pal voor de behandeling achteraan moest bellen. Graag wordt ik ontzorgt. Vervolgens werd ik opgeroepen voor foto's, maar mocht weer gaan zitten omdat het apparaat nog bezet bleef. Dat voelde rommelig en draagt niet bij aan het vertrouwen. In de behandelkamer was het niet mogelijk om te spoelen om de veize smaak van de verdoving een beetje weg te nemen. En dan moet de behandeling nog beginnen. Na de behandeling (die was snel en professioneel) kreeg ik veel informatie te verwerken over recepten, vervolgafspraak en prijsopgave etc. Vlak na een behandeling komt dat niet echt binnen. Bij het uitchecken weet men dat niet ondanks dat het wel klaar ligt. Ik moest vragen om het recept en heb later teruggebeld voor de prijsopgave. Onhandig en makkelijk op te lossen. De behandeling was goed. De voor en nazorg niet afgestemd. Bedenk dat het heel intiem is om je in de mond te laten behandelen.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 30-10-2023

Vriendelijke mensen, uitleg en voor je heft weet , is het klaar

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Elkharbouchi op 25-10-2023

Goed

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 11-10-2023

Was zenuwachtig en bang voor de behandeling, zorgpersoneel en specialist hebben mij goed opgevangen en ontzorgt, de behandeling was snel uitgevoerd en de (na)pijn was minimaal.

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Niet openbaar op 11-10-2023

Was een nieuw wereldrecord implantaat zetten! en nog goed ook

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 11-10-2023

De wijze waarop de verdoving gezet werd, is een aanrader! Met een spatel de aandacht verleggen. De chirurg & OK assistenten waren zeer vriendelijk en kundig! Duidelijke uitleg over de procedure en met angst werd rekening gehouden. top!

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 04-10-2023

Zie boven. De kaakchirurg en zijn assistentes niet meegerekend, over hen ben ik zeer tevreden

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 04-10-2023

Altyd alles netjes op tyd en word altyd super lief geholpen ook door de asitentie samen met de dokter super ook omdat ik angst heb voor .spuiten maar ben echt super tevree

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Bert Nijssen op 04-10-2023

Werd op een prettige manier geholpen.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Bert Nijssen op 04-10-2023

Werd op een prettige manier geholpen.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door John Koelemij op 02-10-2023

Ik kan niet anders zeggen dat mijn behandeling zeer goed is verlopen, ik ben erg tevreden over de MKA-groep.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 27-09-2023

mijn ervaring met MKA is als goed te beschrijven

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 20-09-2023

Door ziekte was er die dag onderbezetting. We werden door een chagarijnig persoon aan de balie medegedeeld dat er geen behandeling zou plaatsvinden door de onderbezetting en dat er alleen een consult zou worden uitgevoerd. Wij werden door dit bericht onaangenaam overvallen omdat ons gezegd was dat de kans groot was dat de behandeling direct uitgevoerd zou worden. Mijn dochter zag er tegen op en deze (botte) mededeling kwam als een enorme teleurstelling. Wij kwamen ook nog van ver, dus een extra rit was voor ons zeer ongewenst. Ik gaf later aan de specialist aan dat - indien er onderbezetting is door ziekte oid - wij tijdig gebeld hadden moeten worden om de afspraak te cancellen. Dit voelde echt niet goed. Uiteindelijk heeft de specialist de mogelijkheden onderzocht om de behandeling toch uit te voeren (hier waren we erg blij mee) maar het besluit om toch te behandelen ging zo snel . We hadden nauwelijks in de gaten dat de ingreep toch doorging. Ik als moeder werd direct naar de wachtkamer gedirigeerd en zonder dat ik mijn dochter sterkte kon wensen, werd zij al de behandelkamer ingeduwd. Zij voelde zich ineens erg overvallen dat de behandeling toch uitgevoerd zou gaan worden. Lang verhaal kort: slecht management van het proces, slechte informatie voorziening, veel respect voor de specialist dat hij ondanks de drukte, toch de ingreep heeft uitgevoerd. Maar we zaten met een vervelend gevoel terug in de auto.....

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Ina Broeke op 18-09-2023

Van binnenkomst tot vertrek zeer netjes vriendelijk en beleefd behandeld.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 06-09-2023

Alles ging makkelijk en goed advies g

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door A de tombe ova op 06-09-2023

Geen

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Leo Sebregts op 30-08-2023

Ik vond het een zeer onpersoonlijke behandeling .Geen informatie over wat ze gingen doen ,het kwam bij mij allemaal nogal fabrieksmatig over en er werden zeer weinig woorden gesproken om je gerust te stellen. Geen vriendelijke Brabantse benadering ook niet aan de balie.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Joris Roovers op 28-08-2023

Was ontzettend gespannen maar ben zo lief en zorgzaam behandeld dat ze mij er echt doorheen getrokken hebben. Zeer tevreden over alle medewerkers en super goede ervaring. In de middag beetje last gehad savonds was het al over en geen last meer gehad. Als het nodig is ben ik weer een klant!!!

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door j van ryswyk de graaff op 24-08-2023

geweldig en pynloos dus was dit heel byzonder

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Youness Amkhaou op 24-08-2023

Goed behandeld

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Youness Amkhaou op 24-08-2023

Goed behandeld

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 22-08-2023

Fijne locatie, het kleinschalige t.o.v. een groot ziekenhuis is heel prettig. Tijdens de behandeling legde de kaakchirurg uit wat hij ging doen. Ik was erg nerveus en vond deze uitleg prettig.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door J. Bakx-Mol op 19-07-2023

Ik ben deskundig behandeld.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Marc Denys op 19-07-2023

Ik werd gerustgesteld. Ook ben ik vriendelijk en respectvol behandeld

Lees verder