X.L.Y. Degraeve

Kaakchirurg Zeeland

 

Aantal reviews per jaar

  1. 2025 64
  2. 2024 69
  3. 2023 81
  4. 2022 72
  5. 2021 120
  6. 2020 104
  7. 2019 1
Cijfer 9

Ingezonden door A PM Otte de Leeuw op 08-04-2025

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 08-04-2025

Er wordt bij de informatieverstrekking o.a. via folders weinig/gen rekening gehouden met personen die bloedverdunners gebruiken. Voorafgaande aan laatste daadwerkelijke behandeling, nu klant nog zonder verdoving kan praten, klant vooraf mogelijkheid bieden, expliciet, om vragen te stellen.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Marijke Flipse op 08-04-2025

Was alleen consult. Alles perfect geregeld.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Annie Scherpenisse op 07-04-2025

Had er erg tegen op gezien , maar viel gelukkig mee.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 05-04-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Marriet Tak op 04-04-2025

Vriendelijk en kundig geholpen.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door C. M. van Alphen op 04-04-2025

Super vriendelijke begripvol

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 03-04-2025

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 02-04-2025

Ik kan niets anders zeggen dan (chapeau) uitstekend behandeld

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 02-04-2025

Een verstandskies trekken is nooit leuk, maar de medewerkers stelden me goed op mijn gemak en gaven goede uitleg over de behandeling.

Lees verder

Cijfer 7.2

Ingezonden door Veronique van der Meij op 31-03-2025

Beste MKA Groep, 19-03-2025 behandeling: schroeven in implantaten. Ik vroeg bij binnenkomst aan de assistente of het mogelijk was de behandeling zonder verdoving te doen omdat de implantaten (deels) al te zien waren. De assistente zei, zo werken we niet, doe je mond maar open en ik kreeg hardhandig met veel druk de verdoving toegediend. Ik merkte dat de assistente erg geïrriteerd was. Ik kreunde van de pijn en zei achteraf dat ik dit nog nooit had meegemaakt en ontdaan was en niet meer gesproken heb en ik keerde helemaal in mezelf. De assistente stopte met verdoven van de binnenkant (gehemelte) en zei we zien wel of het pijn doet. Dr. de Graeve schok toen ik zei dat ik het gevoeld had. Ik ben altijd goed behandeld met veel respect en uitleg en nabehandelingen door Dr. de Graeve. Ik ben niet iemand die een klacht indient maar zou heel graag willen dat de assistente hierop aangesproken wordt. Met vriendelijke groet, Veronique van der Meij

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 29-03-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 29-03-2025

In het ziekenhuis prima geholpen. Na een paar dagen nog telefonisch contact gehad voor een vraag. Vond ik minder klantvriendelijk

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Glenn van leeuwen op 28-03-2025

Ze stelden mij gerust. Goede voorlichting wat er ging gebeuren.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Marco op 28-03-2025

Alles was oke en erg vriendelijk

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 28-03-2025

Heel vriendelijk, duidelijke uitleg over nazorg en ze vertellen alles wat ze doen tijdens de behandeling.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door P.sips-Kamphuis op 27-03-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Linda Spuij op 27-03-2025

Drs.Degraeve is een hele aangename man. Wortelrest verwijderen was zeer snel gedaan, alleen de prikken vooraf zijn erg pijnlijk, maar daar is niets aan te doen. Goeie ervaring, fijne vriendelijke arts!

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 27-03-2025

Dkt. Degraeve is een zeer aangename, vriendelijke man. Verwijderen van restant tandwortel was vlug gebeurd. Alleen de prikken vooraf zijn vreselijk maar daar ontkom je niet aan. De houding en kundigheid van deze arts, 10 met een griffel!

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Arnoud Walhout op 27-03-2025

Zeer vriendelijke en deskundige behandelaar.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 27-03-2025

Een fijne kaakchirurg die alle zorg goed besproken heeft. We zijn er zeer tevreden over.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door E.M.A. Dijselijnck op 26-03-2025

Vriendelijk personeel. Duidelijke informatie.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Kees den Hollander op 26-03-2025

Goede informatie,vriendelijk

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Bram Dekker op 25-03-2025

Vriendelijke mensen Behandeling vlotjes en duidelijk

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Bram Dekker op 25-03-2025

Vriendelijke mensen Behandeling vlotjes en duidelijk

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 24-03-2025

Ze hebben het perfect gedaan!!! Grote vakmanschap!!! Met mijn grote dank!!!

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 21-03-2025

De behandeling was prima, Al moest ik voor de behandeling meer dan een uur wachten . Gelukkig was ik net op tijd voor mijn volgende afspraak

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Reggy Stein op 20-03-2025

Ik werd zeer goed geïnformeerd, en de behandeling was zeer vriendelijk

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door W Braafhart op 20-03-2025

Zeer goed geholpen en personeel erg vriendelijk.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Stein op 19-03-2025

Werd zeer goed geïnformeerd en zeer vriendelijk behandeld.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door paul alexander op 18-03-2025

zag er als een berg tegenop en is me wel 200% meegevallen vanwege de deskundigheid , je op het gemak stellen en de behandeling algemeen , goed verdoofd en geen pijn gehad , chappeau !

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door op 12-03-2025

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Tessa de Koeijer op 06-03-2025

De keren dat ik behandeld ben had ik dezelfde dokter en assistent, dit gaf mij een fijn gevoel. Ze vertelde me van te voren ook wat er ging gebeuren en wat ik nog moest doen na de ingreep.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door D. Koppenol op 06-03-2025

Prima behandeling en service in het ADRZ. Een suggestie heb ik wel. Door omstandigheden moest ik een andere tandarts opgeven voor de behandeling van 20 feb. De e-mail heb ik gestuurd naar info@mkagroep.nl een paar dagen voor de behandeling. Bij de receptie van de mkagroep in het ADRZ was deze informatie bekend. Alles prima. Maar ik heb geen ‘feedback ’ e-mail terug ontvangen. Dat geeft je als patiënt net wat meer vertrouwen. Misschien iets voor een volgende keer?

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 02-03-2025

Zeer goed geholpen en vriendelijke Dokter en Assistente, rustig behandeld

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Jeroen van Putten op 28-02-2025

Naar deze chirurg verwezen door tandarts, verstandskies moest eruit.. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en er werden wat gegevens doorgenomen, vervolgens naar een hypermoderne scanner begeleid om een scan te maken van de kies. Na kortstondig wachten ging ik licht angstig naar de chirurg, maar na een korte, duidelijke uitleg van zijn bevindingen, dacht ik dat mijn laatste uur geslagen had. De vriendelijke, rustige chirurg liet mij de scan zien, je kon op een 3D wijze door je kaak kijken vanuit elk gezichtspunt! Dat zag er waanzinnig uit, de scanner dan, niet de kies.. De kies was rondom ontstoken, stond onder een hoek van 45 graden en stond verraderlijk dichtbij de zenuw. Als de zenuw beschadigd raakt, dan voel je delen van je tong en tandvlees niet en kun je ongemerkt kwijlend door het leven gaan. Maar je smaak blijft! En toch, door hoe de man mij alles vakkundig uitlegde, viel er een last van mijn schouders. Wanhoop werd vervangen door vertrouwen. Mij werd de keuze voorgelegd om het even te laten bezinken en of de ingreep verzet moest worden. Nee, niet het onvermijdelijke uitstellen. Graag nu meteen. Ik was toch niet bang nu, ik wist dat ik in goede, vakkundige en ervaren handen was. Zo was de sfeer! De assistentes waren minstens zo kundig, duidelijk en warm als hij. Ik werd meegenomen voor de verdoving. Ik werd niet behandeld als patiënt, als een noodzakelijk ding voor salaris, ik werd behandeld als mens. Ze waren er voor mij! Ze legden elke stap die zou volgen duidelijk, rustig en helder uit. De assistentes bleven bij mij, na het geven van de injecties. Gewoon geruststellend kletsen, we hadden het over katten, kinderen, eten en zo, ondertussen vragend of ik mijn tong of lip nog kon voelen. Gewoon een menselijk gesprek. Het was in de verste verte niks van een naar tandartsbezoek. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het was eigenlijk heel erg gezellig! Toen de chirurg begon, werd elke handeling uitgelegd, hoe en waarom. Dat helpt enorm, geen vragen in je hoofd of het wel goed gaat, of er iets onbedoeld afbreekt, je zenuw doormidden gehakt wordt. De goede man was zeer vakkundig, zoals ik al zei. Er werd eerst een schuin kanaal geboord om een richel voor een hefboom te maken en daarop volgde het eruit wrikken van de kies. Ik lag als een kat op de loer naar pijnimpulsen, als de dood voor zenuwschokken... ik voelde NIETS van pijn, helemaal NIETS. Nog niet het minste prikkeltje! Niet te geloven. Je voelt altijd wel wat, maar nee. Echt helemaal niks. Het duurde nog geen tien minuten en ik mocht de kies zien, er werd van alles uitgelegd na mijn duizend vragen. Het was een zeer prettige ervaring en ik had geen haast om naar huis te gaan. Mijn kijk op kaakchirurgie is volledig op zijn kop gezet. Ik was werkelijk onder de indruk! Wat een fijne mensen, wat een professionele omgeving en toch zo hartverwarmend persoonlijk. Ik heb ze duizendmaal bedankt voor alles, de dagen erop was ik er nóg onder de indruk van. En elke bovenstaande letter is oprecht, gemeend en terecht. Thanx!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Jeroen van Putten op 28-02-2025

Naar deze chirurg verwezen door tandarts, verstandskies moest eruit.. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en er werden wat gegevens doorgenomen, vervolgens naar een hypermoderne scanner begeleid om een scan te maken van de kies. Na kortstondig wachten ging ik licht angstig naar de chirurg, maar na een korte, duidelijke uitleg van zijn bevindingen, dacht ik dat mijn laatste uur geslagen had. De vriendelijke, rustige chirurg liet mij de scan zien, je kon op een 3D wijze door je kaak kijken vanuit elk gezichtspunt! Dat zag er waanzinnig uit, de scanner dan, niet de kies.. De kies was rondom ontstoken, stond onder een hoek van 45 graden en stond verraderlijk dichtbij de zenuw. Als de zenuw beschadigd raakt, dan voel je delen van je tong en tandvlees niet en kun je ongemerkt kwijlend door het leven gaan. Maar je smaak blijft! En toch, door hoe de man mij alles vakkundig uitlegde, viel er een last van mijn schouders. Wanhoop werd vervangen door vertrouwen. Mij werd de keuze voorgelegd om het even te laten bezinken en of de ingreep verzet moest worden. Nee, niet het onvermijdelijke uitstellen. Graag nu meteen. Ik was toch niet bang nu, ik wist dat ik in goede, vakkundige en ervaren handen was. Zo was de sfeer! De assistentes waren minstens zo kundig, duidelijk en warm als hij. Ik werd meegenomen voor de verdoving. Ik werd niet behandeld als patiënt, als een noodzakelijk ding voor salaris, ik werd behandeld als mens. Ze waren er voor mij! Ze legden elke stap die zou volgen duidelijk, rustig en helder uit. De assistentes bleven bij mij, na het geven van de injecties. Gewoon geruststellend kletsen, we hadden het over katten, kinderen, eten en zo, ondertussen vragend of ik mijn tong of lip nog kon voelen. Gewoon een menselijk gesprek. Het was in de verste verte niks van een naar tandartsbezoek. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het was eigenlijk heel erg gezellig! Toen de chirurg begon, werd elke handeling uitgelegd, hoe en waarom. Dat helpt enorm, geen vragen in je hoofd of het wel goed gaat, of er iets onbedoeld afbreekt, je zenuw doormidden gehakt wordt. De goede man was zeer vakkundig, zoals ik al zei. Er werd eerst een schuin kanaal geboord om een richel voor een hefboom te maken en daarop volgde het eruit wrikken van de kies. Ik lag als een kat op de loer naar pijnimpulsen, als de dood voor zenuwschokken... ik voelde NIETS van pijn, helemaal NIETS. Nog niet het minste prikkeltje! Niet te geloven. Je voelt altijd wel wat, maar nee. Echt helemaal niks. Het duurde nog geen tien minuten en ik mocht de kies zien, er werd van alles uitgelegd na mijn duizend vragen. Het was een zeer prettige ervaring en ik had geen haast om naar huis te gaan. Mijn kijk op kaakchirurgie is volledig op zijn kop gezet. Ik was werkelijk onder de indruk! Wat een fijne mensen, wat een professionele omgeving en toch zo hartverwarmend persoonlijk. Ik heb ze duizendmaal bedankt voor alles, de dagen erop was ik er nóg onder de indruk van. En elke bovenstaande letter is oprecht, gemeend en terecht. Thanx!

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Shirley Jongeneelen op 27-02-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Jannetje willemsen op 25-02-2025

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-02-2025

Goed en netjes geholpen, zowel de dokter als assistent, complimenten

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Johan Jacobs op 22-02-2025

Ik ben goed opgevangen en behandeld. Vanaf de receptie tot het geven van verdoving en de uiteindelijke behandeling. Goede en duidelijke informatie ook tijdens de operatie. Ik werd steeds goed meegenomen met elke stap. Ook na de operatie hoe ik me de komende dagen/weken moet houden.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Geijs Sleijpen op 22-02-2025

Fijne en bij mij snelle behandeling

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door M Kaemmerer op 21-02-2025

Warm, maar vooral vakkundig behandeld

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door P.A. Ganseman op 21-02-2025

Perfecte en kundige behandeling. Er werd ook een heldere uitleg gegeven van de behandeling en wat er na te doen.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 21-02-2025

Bereikbaarheid is best lastig. Alles moet via mka.groep. geen directe verbinding naar secretaresse in ADRZ.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Edmond Kluts op 20-02-2025

duidelijk en zorgvuldig qua afspraak, behandeling en nazorg

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 19-02-2025

Goed en vakkundig geholpen door iedereen

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door A.J.Oerlemans op 17-02-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door E.M. Van Rij-Wiegman op 15-02-2025

Zeer vriendelijk, adequaat en kundig geholpen. Geen pijn gevoeld. Ook niet bij de prikken.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 12-02-2025

Goed georganiseerd. Aardige medewerkers

Lees verder