Naar de kaakchirurg

Heeft u binnenkort een afspraak bij de kaakchirurg? Op deze pagina vindt u alle informatie die u als patiënt moet weten. Bijvoorbeeld welke documenten u mee moet nemen naar uw afspraak bij de kaakchirurg en voor welke behandelingen u bij de kaakchirurg terecht kunt. Het is belangrijk om als patiënt goed geïnformeerd te zijn.
Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 03-12-2022

Ik was erg tevreden over de arts. En de Danes die in de behandelkamer hielpen waren ook heel erg vriendelijk en kundig. Alleen het ontvangst had prettiger gemogen. (Iets vriendelijker)

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 02-12-2022

personeel was vriendelijk en ik ben uitstekend behandeld

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door GA Brasz op 02-12-2022

Prima

Lees verder

Cijfer 6

Ingezonden door Niet openbaar op 01-12-2022

Patiënt heeft het zelf niet als prettig ervaren om naar kaakchirurg te moeten.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 29-11-2022

Prima geholpen

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Ad Oonincx op 29-11-2022

Top, geen last gehad van de behandeling.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 27-11-2022

Zeer vriendelijk ontvangen. Goede uitleg van zowel de baliemedewerkster, assistentes als de arts. Vlotte en kundige behandeling.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door J.H.G. te Boekhorst op 27-11-2022

Vriendelijke medewerkers, deskundige en snelle behandeling

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door J.H.G. te Boekhorst op 27-11-2022

Vriendelijke medewerkers, deskundige en snelle behandeling

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 27-11-2022

Duidelijke uitleg van de behandeling door medewerkers en kaakchirurg

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door leo scheltema op 26-11-2022

zeer goede ervaring

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Frans Wieleman op 26-11-2022

Prima ontvangen, begeleid en alles toegelicht gekregen!

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 26-11-2022

ondanks een tegenvallende behandeling (trekken boven en ondergebit) zowel voor de chirurg als mijzelf geen klacht; tevreden klant; alleen de bereikbaarheid (slagboom) als voordeur die niet open gaat verder tevreden; nog een opmerking over de akoestiek in het gebouw, die slecht is en tevens de vreselijke muziek; verder geen opmerkingen.

Lees verder

Cijfer 3.5

Ingezonden door Birsen Etlik- Gok op 25-11-2022

Kaakchirurg was heel onvriendelijk. Keek niet eens mijn gezicht aan tijdens het bespreken van de klachten. Bij binnenkomst geen goedemorgen en met zijn rug omgedraaid. Niet eens de moeite genomen om hallo te zeggen en zijn hoofd op te tillen en in mijn gezicht te kijken. Meneer was lekker nog bezig met andere zaken en ik zat in de stoel op hem te wachten. Mocht je nog bezig zijn dan hadden jullie mij ook niet binnen moeten roepen en eerst je andere werk af moeten maken. Werd ook nog eens op een onvriendelijk manier behandeld en niet eens heel goed naar mijn klachten geluisterd. Meneer was heel negatief met alle behandelingen die nog gedaan kon worden. Heeft mij niet eens tips gegeven en lekker terug naar de tandarts gestuurd? Ik wist niet wat ik mee maakte. Heb nog nooit zon onvriendelijke negatieve dokter gezien. Heel slecht!!!

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-11-2022

Goede uitleg en tijdens behandeling ook vertellen wat er gebeurd

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 25-11-2022

Helaas niet helemaal mogelijk waar mijn moeder voor kwam .Maar goed meegedacht ,om mijn moeder toch misschien te kunnen helpen .

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Nienke de Jong op 25-11-2022

Ik had een afspraak met een kind van 4 jaar. Wij waren niet op de hoogte dat er eerst een foto gemaakt zou worden. Het is fijn dat dat tevoren wordt verteld, Dan kun je een kindje daar op voorbereiden.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 25-11-2022

Bij mijn moeder van 87 die in een zorginstelling woont zijn tanden eruit gehaald. Het eerste consult is ze gezien, tweede consult behandeld. De bezoeken afleggen zijn een onderneming op zich, van het eerste consult moest ze een week bijkomen. Alles in één consult zou minder belastend zijn. Een tillift op een locatie waar ouderen geholpen worden zou praktisch zijn, geeft minder gesjor voor de cliënt en personeel en verloopt dan ook minder belastend. Verpleeghuis patiënten binnen hun locatie helpen zou voor hen nog beter zijn. Verder zijn we goed geholpen door vriendelijke mensen.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Astrid Prins op 24-11-2022

Heel rustgevend.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Jessica Van Agtmael op 24-11-2022

Kreeg van te voren medicijnen om rustig te worden, hebben zeer goed geholpen.Weinig gevoeld van de verdovingen .

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 24-11-2022

Ik was erg zenuwachtig en daar werd goed mee omgegaan

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Lidy Kempers op 24-11-2022

Niet hoeven wachten. Alles vlot achter elkaar gedaan. Aanmelden, foto, beoordeling arts, ingreep en info nazorg.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2022

De seketaresse luisterde niet

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2022

Goed

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2022

Prettige omgeving en personeel

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2022

Prima behandeld, tot zover (twee dagen na de ingeeep) geen klachten.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 23-11-2022

Lange wachttijden

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 18-11-2022

Veel Pijn na behandeling.

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Eugène Klerks op 18-11-2022

Fijn geholpen jammer dat het traject nazorg wat langer duurt

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 18-11-2022

Alles ging in goed overleg

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Niet openbaar op 17-11-2022

Heel erg tevreden over alles

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Niet openbaar op 16-11-2022

Ben zeer positief over het gehele behandeltraject. Vooral de specialist was vriendelijk en zeer vakbekwaam.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Trijnie Tol op 16-11-2022

Het liefst geef ik ze nog hoger dan een 10, echt geweldig. Stijf van de spanning omdat ik overgevoelig reageer op articane en in het verre, verre verleden vaker hierin niet serieus genomen ben, maar door dr Mooren heel serieus genomen werd. Omdat niet meer terug te vinden was welk middel ik ter vervanging ooit eens had gehad, bleef ik gespannen voor mogelijke bijwerkingen. Dr Mooren heeft heel rustig en met geruststelling de andere verdovende vloeistof gezet. Toen ik bij het trekken van het ondergebit aan gaf liever niets over mn ogen wilde ivm ptss, werd door iedereen hier heel begripvol en meedenkend op gereageerd. De behandeling van het trekken en hechten was een fluitje van een cent en zo snel gegaan. Ook kreeg ik geen bijwerkingen op de citanest. Ik ben de Mooren en team heel dankbaar dat ze mij als gespannen bang vogeltje zo super hebben begeleid door de verdoving en de voorbereiding op de extractie. De extractie zelf zag ik niet tegenop, maar wel alles er om heen. Daarin ben ik grandioos geholpen. Echt meer dan een vette tien waard!!!

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 16-11-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Niet openbaar op 16-11-2022

ben alleen voor intake geweest deze ging zeer vlot

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 15-11-2022

Goed

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Kruger op 15-11-2022

Prettig en vriendelijk.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 15-11-2022

Goed

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 15-11-2022

Positief

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Jongekrijg- Dijkmans op 14-11-2022

Ik was erg zenuwachtig. De chirurg was vriendelijk en vakkundig. De 2 assistenten zeer vriendelijk en op gemak gesteld. Bij de balie ook een zeer vriendelijke dame. Behandeling na 5 min afgerond. 👍

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 14-11-2022

Prima

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 14-11-2022

Conform afspraken correct geholpen. Goede ervaringen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 13-11-2022

Ik werd op mijn gemak gesteld. En alles werd mij duidelijk uitgelegd.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Peter Kamminga op 11-11-2022

De reden voor mijn bezoek aan de kaakchirurg is het trekken van een volledig onder- en bovengebit. Derhalve ben ik een niet zo’n goede respondent. Wel kan ik melden dat de duur van de behandeling slechts een fractie van de totaaltijd in het ziekenhuis was.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 10-11-2022

verdoving werkte niet

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Niet openbaar op 10-11-2022

De oudere mevrouw achter de balie is erg klant ontvriendelijk!! Stel je een normale vraag en krijg je zo n bot antwoord terug!! Doe ff normaal🙈 een andere ( niet goed Nederlands pratende ) klant werd ook zo onaardig behandeld. Echt niet netjes. Mevrouw mag ook wel met een wat vriendelijker uitstraling daar zitten. Als ze zo doorgaat kan ze beter met pensioen!! De rest van de behandelend artsen echt geen opmerkingen over die doen hun werk uitstekend. Maar als ik jullie was zou ik die oude muts even erop aanspreken!

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door A van t Hof Adank op 09-11-2022

Ik was best zenuwachtig ,maar de wortel was eruit voor ik er erg in had Dus was t voor mij heel positief Dank je wel hiervoor .

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Annemarie van Buuren op 09-11-2022

Vriendelijke medewerkers. Alles verliep zeer efficiënt en gestroomlijnd.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 09-11-2022

Alle medewerkers namen de tijd en waren vriendelijk. Ik ontving heldere uitleg en ben goed begeleid toen ik aangaf de ingreep spannend te vinden.

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Willy SPONSELEE op 08-11-2022

Snel vakkundig en vriendelijk geholpen

Lees verder