Naar de kaakchirurg

Heeft u binnenkort een afspraak bij de kaakchirurg? Op deze pagina vindt u alle informatie die u als patiënt moet weten. Bijvoorbeeld welke documenten u mee moet nemen naar uw afspraak bij de kaakchirurg en voor welke behandelingen u bij de kaakchirurg terecht kunt. Het is belangrijk om als patiënt goed geïnformeerd te zijn.
Cijfer 9.2

Ingezonden door olaya Vico alvarez op 22-05-2025

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Mevr. A. F. van de Velde - Oele op 22-05-2025

Het eerste bezoek verliep prima.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door S v d Hooft op 21-05-2025

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 21-05-2025

Ik moest een afspraak maken voor mijn man. Hij kan dit zelf niet nav een herseninfarct. Dat kon niet volgens uw medewerker wegens de privacywetgeving.......

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Jos op 21-05-2025

Snel geholpen

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Orphée op 20-05-2025

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Molema op 20-05-2025

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door G.J.Bakker op 20-05-2025

Focusbehandeling. Prima ervaring

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door C.van driel op 19-05-2025

Professionele vriendelijk

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 16-05-2025

Een eerste afspraak maken bij de kaakchirurg duurde wel erg lang bijna 4 maanden

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Niet openbaar op 15-05-2025

Aardige dokter die de tijd neemt. Locatie is wat sobertjes en als je het niet kent even goed opletten voor de ingang. Deur opent na 6 minuten. Miss was de mevrouw v receptie naar her toilet

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Rene van Heijst op 15-05-2025

Behandeling moet nog komen.

Lees verder

Cijfer 5.5

Ingezonden door Niet openbaar op 15-05-2025

Ik heb erg lang moeten wachten, ongeveer 45min over mijn afspraak tijd heen. Ook vond ik dat door waarschijnlijk uitloop van de behandelaar dat deze erg kribbig en kortaf was.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 14-05-2025

Goed behandeld

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Angela ketelaar op 14-05-2025

Ik ben nog niet geholpen was een intake gesprek maar de informatie die mij gegeven is ben ik super blij mee

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 14-05-2025

Ik ben direct en goed geholpen. Ik heb telefonisch bereikbaarheid 5 gegeven. Had nvt willen invullen. Ik heb niet gebeld maar ben met verwijzing naar de afdeling kaakchirurgie gegaan. Ik ben erg tevreden. Meteen tussendoor geholpen

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 13-05-2025

Duidelijk voortraject, maar 3 mmanden wachttijd voor het eerste consult had wat korter mogen zijn, bij controle bleek het niets ernstigs te zijn, maar het had ook veel serieuzer kunnen zijn. Maar nu wel gerust gesteld dat het niets schadelijks was.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Herman Derickx op 13-05-2025

Prima gesprek gehad met dr Ma mijn behandeling, kiestrekken, volgt op 25 Juni a.s.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 13-05-2025

Erg vriendelijk en kundig geholpen. Ik kijk vol vertrouwen uit naar de behandeling die me te wachten staat.

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Ron Romijn op 13-05-2025

Zeer positieve ervaring en dank aan de kundige artsen!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 13-05-2025

Het was prima,prettige chirurg hij was duidelijk en eerlijk.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 12-05-2025

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Marjon De Haan op 09-05-2025

Mijn evaring voor tijdens en na de kleine operatie is goed verlopen.Zowel Dhr Schoen en zijn assistenten hebben klasse-werk verricht

Lees verder

Cijfer 6.5

Ingezonden door Niet openbaar op 08-05-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Ineke van Es op 02-05-2025

Uitgebreide en duidelijke informatie ontvangen, voorafgaand aan plaatsing van implantaat. Dit was een intake gesprek.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door L HagenArs op 02-05-2025

Het was een eerste afspraak. Door de informatie die gegeven is tijdens het plannen van deze afspraak was ik ervan overtuigd dat ik gelijk behandeld zou worden. Het bleek alleen maar een intake gesprek te zijn. Dit heb ik als heel vervelend ervaren. Je bereid je voor op de ingreep die vervolgens nog helemaal niet kan gebeuren door desinformatie van een assistente die inplant. Hopelijk gaat het bij de daadwerkelijke ingreep wel allemaal zoals verwacht.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Carla Versteeg op 02-05-2025

Prima behandeling en fijne communicatie

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door L. Demmers op 01-05-2025

Het eerste contact met de receptie verliep een beetje eigenaardig. Ik kwam daar met mijn verwijsbrief van de tandarts. Ik kreeg de mededeling dat ik die brief daar achter kon laten en dat ik dan vanzelf wel zou horen wanneer er een afspraak zou zijn. Op mijn vraag op wat voor termijn dat zou kunnen gebeuren, kreeg ik als antwoord dat da t wel eens 3 maanden zou kunne n duren. Na de verwijsbrief daar achter gelaten te hebben stond ik na een minuut al weer buiten. Eenmaal thuis kreeg ik daar toch een beetje raar gevoel bij. Ik had helemaal geen gegevens zoals telefoonnummer, adres en e-mailadres door hoeven geven. Hoe krijg ik dan te hore n wanneer er een afspraak zou komen? De volgende dag telefonisch contact opgenomen. Toen heb ik al die gegevens doorgegeven. Ik kreeg toen te horen dat mijn verwijsbrief nergens te vinden was. Afgesproken dat ik de volgende dag de locatie zou bellen waar ik de verwijsbrief heb afgegeven. Dat was achteraf toch niet nodig want een half uur later kreeg ik een telefoontje dat de verwijsbrief toch boven water was gekomen. Kortom alles is goed gekomen maar het was wel wat rommelig.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 30-04-2025

Zeer fijn en prettig ervaren de behandeling botopbouw en implantaten

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door René de Glopper op 30-04-2025

Ik was verlaat door mijn chronische aandoening (COPD) ik had het die dag heel benauwd maar ik kreeg qua tijd alsnog genoeg ruimte om buiten de afgesproken tijd langs te komen waarvoor ik MKA zeer erkentelijk voor ben!!! Lifesaviors haha 😎😍😎

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Frits Jeronimus op 29-04-2025

Slechts consult maar tot nu tevreden.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Scholten op 28-04-2025

Voor een second opinieonderzoek goed en snel geholpen

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Schouw op 28-04-2025

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door M.oldenburg-rombouts op 28-04-2025

Goed

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 28-04-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Fenna Oostrom op 28-04-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Ron Abel op 25-04-2025

Helaas kort consult. mijn onderkaakbot te smal om implantaten te kunnen plaatsen.

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-04-2025

Ik kan me niet herinneren ooit zo onverschillig en arrogant te zijn bejegend bij een zorgverlener. De locatie in het Klein Arsenaal is mooi en het ziet er allemaal professioneel uit. Ik had me mentaal voorbereid op de afspraak, want ik was er zenuwachtig voor. Ik had de knoflook laten weglaten bij mijn etentje de avond ervoor, had gezorgd voor een schone en frisse mond, was ruim op tijd op de locatie. Er was van alles rondom tandzorg op de begane grond, heel groots en indrukwekkend, maar nog geen assistente of zo te zien, dus ik heb gewacht, en nog een rondje door de ruimte gelopen, en nog gewacht. Bij het volgende rondje viel mijn oog op een bordje dat MKA op de eerste verdieping zat (tussen de 12 andere kleurige logo's, was het licht mintgroene logo me niet direct opgevallen). Ik werd vervolgens te woord gestaan alsof ik die dag de duizendste domme doos was, i.p.v. de eerste om 08.00 uur 's morgens. Eenmaal binnen bij de arts (geen idee wie), heeft deze zich niet voorgesteld, en stelde al wel een vraag voordat ik was gaan zitten en hij me zelfs nog maar had aangekeken. Gelukkig bleek er geen directe behandeling nodig, maar hij gaf me het gevoel dat ik volkomen onnodig was doorverwezen, en leek niet te begrijpen dat ik niet direct zijn interpretatie van de foto begreep. Ik kwam met buikpijn binnen, en ging met nog meer buikpijn weg. Niemand, echt niemand, gaat voor de lol naar de kaakchirurg. Het lijkt me dat mensen daar gespannen binnen komen, wellicht zelfs bang, voor een mogelijke diagnose, of een ingrijpende (en dure) ingreep die moet plaatsvinden. Dan zou het fijn zijn als je hartelijk wordt verwelkomd, gerustgesteld, en als er een soort persoonlijk contact is. Tenslotte voel je je kwetsbaar in die stoel, en is het fijn als je iets van vertrouwen voelt voor degene die in jouw mond gaat kijken, daar wat van gaat vinden, je mogelijk zelfs pijn moet gaan doen. En nee, beste receptioniste, ik had echt geen bevestiging per e-mail ontvangen. Waarschijnlijk heb je mijn naam verkeerd getypt. Kan gebeuren, maar doe dan niet alsof ik er iets aan kan doen. Ik ga er vanuit dat de betrokken personen zich niet zullen herkennen in deze review, dat lijkt me meteen ook onderdeel van het probleem.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 24-04-2025

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Selma Scheffers op 23-04-2025

Ik kwam voor de 1e keer ivm resterende tanden en kiezen van mijn bovenkaak te laten trekken. Ik kreeg goede uitleg erover.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Harry van den Bergh op 23-04-2025

Correct ontvangen, prima behandeling, jammer dat er geen lift is.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 23-04-2025

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 18-04-2025

Het ziekenhuis ademt een gastvrije sfeer. Ik hoefde in ieder geval maar een paar minuten te wachten. De assistente legde goed uit wat de procedure zou zijn. De specialist, dr. Gooris, legde goed uit wat de uitslag was. Zowel de assistente als dokter Gooris waren erg sociaal en prettig.

Lees verder

Cijfer 7.5

Ingezonden door Dayenne Nijland op 18-04-2025

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 17-04-2025

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 16-04-2025

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Arthur Mulder op 16-04-2025

Héél erg goed advies gekregen. De heer Geel wekt veel vertrouwen op.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 16-04-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Mw de Haan op 14-04-2025

Ben nog niet behandeld

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Wendy de Bont op 11-04-2025

Lees verder