Onyxdijk

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 29-08-2025

Goede ervaring alleen verloop nog afwachten.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Pieter Goedegebure op 29-08-2025

Mijn tandarts heeft mij doorverwezen met spoed. De tandartsassistente heeft gebeld naar de kaakchirurg en ik kon gelukkig de volgende dag al terecht. Ik werd op tijd geholpen en het trekken van de kies en verstandskies is snel gebeurd.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Dai-Hsi Hartevelt op 28-08-2025

De medewerkers zijn heel aardig en ze weten goed hoe ze je gerust moeten stellen, ze geven ook goeie informatie. Ik was zelf heel nuchter hierover om te gaan, alleen toen kwam het moment en toen vond ik het best spannend, met die stoel en al de apparatuur die eromheen stond. Ze stelden me gerust. Ze deden eerst een paar akelige prikjes voor de verdoving en daarna trokken ze mijn boven kies in 5 seconden ''PLOP!!'' eruit. Daarna werd de onderste behandeld door te boren, dat was wel even akelig, maar dat was ook zo gebeurd. De specialist/kaakchirurg Gooris was ook super aardig maar ook kundig.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 27-08-2025

Perfect

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 27-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door van Unen op 22-08-2025

De behandeling verliep vlot, zonder problemen. Ik heb er (tot nu toe) geen negatieve gevolgen van ondervonden (ook geen of nauwelijks pijn). Ik weet de naam van de kaakchirurg niet meer maar ging naar mijn idee professioneel te werk, evenals zijn team.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Marlou op 22-08-2025

Ik was erg angstig, maar hier zijn de specialisten goed mee omgegaan. Erg fijn

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Nancy van Rooij Konings op 22-08-2025

Tweede keer dat ik hier kom in een paar maanden tijd. Er wordt naar je geluisterd. Personeel is aardig en meelevend. Je wordt op je gemak gesteld. Zeer tevreden.

Lees verder

Cijfer 4.2

Ingezonden door Niet openbaar op 22-08-2025

Toen ik binnenkwam werd ik vriendelijk ontvangen. Ik kwam hier voor een consult terwijl chirurg dacht dat ik kwam voor een kies te laten trekken. Bij MKA hadden ze niet de juiste verwijzing ontvangen. Ik heb deze aan de chirurg laten zien en gelijk sloeg de stemming om. Ik heb in overleg met mijn tandarts een consult aangevraagd om advies te vragen om het gehele gebit onder narcose te laten verwijderen. Het antwoord hierop was gelijk NEE. Wist ik wel wat narcose was, en als je een kalknagel hebt laat je toch ook niet je teen amputeren……Rare vergelijking! Er werden voorbeelden gegeven van andere cliënten die daar bij de praktijk komen met een klapperend gebit.Daarbij ik ben in de 50, verpleegkundige dus ik weet echt wel wat narcose inhoudt. Heb al eerder operaties ondergaan. Ik kreeg de volgende optie aangeboden: second opinion door een collega of verwijzing angsttandarts of toch mijn kies laten trekken. Gesproken over het gesprek wat ik had met mijn tandarts die had ook verschillende opties aangeboden maar had aangegeven dat ik uiteindelijk beslis hoe of wat maar dat chirurg de keuze maakt wel of geen narcose. Aangegeven dat het financieel niet haalbaar is om alle behandelingen bij de tandarts uit te laten voeren. ( 4 kronen) Volgens de chirurg zijn financiën nooit een reden om iets niet te laten doen. Ik ben in februari bij deze chirurg geweest en was tevreden maar voor nu vond ik het onprettig hoe ik “toegesproken “ werd. Heel onprofessioneel zelfs. Gelukkig gaan er meer wegen naar Rome en heb ik geen consult van deze chirurg meer nodig zou hem zeker niet aanbevelen

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 22-08-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 22-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Ivor Veldhoen op 20-08-2025

Het betrof een intakegesprek. Maar alles was goed geregeld. Personeel was keurig en alles was op tijd. 2 september vervolg voor het daadwerkelijk trekken van mijn tanden. U mag dan nogmaals een link sturen. Ik kan dan nog beter antwoord geven

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door M E M Hilt op 20-08-2025

Ik zit nog in het voor traject, behandeling moet nog gebeuren.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 20-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 18-08-2025

snel, vriendelijk en bijna pijnloos geholpen. locatie goed bereikbaar, prettige wachtruimte. vriendelijke medewerkers.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 16-08-2025

Echt goed geholpen, ze zijn vriendelijk, zeggen wat ze gaan doen en totaal pijnloos! Helemaal blij🙂

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 15-08-2025

Zeer vriendelijk, goede uitleg en zeer goede behandeling

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Bianca van overveld op 15-08-2025

Ik kreeg goed te horen wat ze gingen doen, zag er tegen op , maar het viel eigenlijk wel mee, bedankt

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Bianca van overveld op 15-08-2025

Ik kreeg goed te horen wat ze gingen doen, zag er tegen op , maar het viel eigenlijk wel mee, bedankt

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 15-08-2025

VEEL VRAGEN ZIJN NOG NIET VAN TOEPASSING OMDAT IK NOG MOET BEGINNEN.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Afm van Akkeren op 15-08-2025

Tot heden toe een goede ervaring

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Chantal reemer op 15-08-2025

Super lief geholpen. En ik ben echt bang en ben heel goed gerust gesteld !

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Volkan can op 13-08-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Lisette op 13-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 13-08-2025

Prima locatie met een zeer professioneel team

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 12-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 12-08-2025

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Joop Rockx op 09-08-2025

Deskundig,goed. Wel graag duidelijker / advies nazorg

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Peter Rockx op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Hennie BRAAT op 08-08-2025

Heel fijn geholpen .maar alles stond al op 8 ingevuld!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 06-08-2025

Alles vooraf goed uitgelegd. Tijdens behandeling niks gevoeld.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Angelique Brocatus op 06-08-2025

In eerste instantie zou mijn kies eruit gehaald worden, echter vond de arts Dr. Voûte dat er misschien andere behandelmethoden waren zodat ik mijn kies kan behouden. Hij heeft mij daarom doorverwezen. Hij nam ook de tijd om alles met mij door te spreken. Zeer aangenaam

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door M van esch op 01-08-2025

Soeper goed ze weeten wat ze moeten doen bij mensen met t angst stornis goeden ervaring

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Simone op 01-08-2025

Alles prima geregeld! Heldere communicatie ook.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Dymphi Dekkers op 01-08-2025

Fijn ontvangen en een hele kundige en goede behandeling gehad. Zeer tevreden.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Valesca Van Den Bogert op 01-08-2025

Ik was super bang/zenuwachtig voor de ingreep. We hebben hier samen naar gekeken wat het beste was om te doen en lieten me vrij in alle keuzes. Ze stelde me op mijn gemak en deden niks wat niet goed voelde. Ze hebben me echt heel goed geholpen waar ik erg dankbaar voor ben.

Lees verder

Cijfer 3.8

Ingezonden door John boogers op 30-07-2025

Slechte ervaring. Ik bem door dokter en tandarts doorgezonden naar kaakchirurg. Had om half 3 afspraak 29 juli 2025. Werd om 15.10 binnen geroepen en er werd tegen mij gezegd dat ze mij niet gingen helpen. Ik liep al een week met dikke kaak en geen gevoel in me onderlip rond, daarbij 2 keer bij de HAP gezeten en daar werd gezegd je zal een doorverwijzing moeten krijgen voor kaakchirurg zsm. Hij heeft me wel door gestuurd naar amfia breda maar dat is pas 12 november 2025. Daar schiet ik nu dus niks mee op. Nu zit ik dus thuis en met een dikke kaak en geen gevoel in me lip en kan door niemand geholpen worden. Dit vind ik zelf heel schadelijk dat dit zo gelopen is.

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Shelley doomen op 30-07-2025

Alles was prima muv de specialist. Had duidelijk oordelen over mijn verhaal, had m.i. een passief-agressieve en sarcastische houding. Nam mijn beweringen niet voor waarheid aan.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Jos van de Riet op 30-07-2025

Behandeling top Trap voor mij niet echt fijn

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Shiwi Bhaggan op 25-07-2025

Er werd veel rekening gehouden met mijn zorgen en iedereen was erg sociaal. Hierdoor was ik erg op mijn gemak. Tijdens de procedure werd er telkens duidelijk verteld wat ik kon verwachten. Ik vond het erg fijn.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-07-2025

Goed ontvangen en duidelijke uitleg gegeven

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-07-2025

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Prima geregeld. Wel lang wachten voor er plek is voor behandeling. Lange wachttijd.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Positief. Heel vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg. Precies volgens afspraak op tijd behandeld, dus niet hoeven wachten.

Lees verder

Cijfer 4.8

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Mijn kind werd behandeld. Receptioniste was erg vriendelijk. Arts ook. Maar er werd ontzettend gehaast en doorgeduwd. De mevrouw van de röntgenfoto was erg kortaf. Bij de hele behandeling had ik het idee dat het geen minuut langer kon duren, lopende band werk. Niet prettig. Verder kiezen netjes verwijderd, maar de manier waarop kan wat mij betreft klantvriendelijker. Neem net wat even meer tijd voor mensen die dit nodig hebben. En laat indien nodig (of gewenst) de ouder bij de behandeling aanwezig zijn, anders kan dit voor het kind een nare ervaring zijn. Ook andere mensen in de wachtkamer waren niet tevreden en ook daar werd moeder de behandelkamer uitgestuurd

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Pascal Delahaije op 22-07-2025

Een rijke communicatie vooraf en tijdens de behandeling en daarna. Prima verdoving en een complete informatie tijdens het klaarmaken voor de ingreep. Prettig om mee te maken.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Jack van der Borst op 22-07-2025

Goede vlotte behandeling, aardige kaakchirurg, die alles duidelijk uitlegt. Assistentes ook vriendelijk en duidelijk in de communicatie.

Lees verder