Onyxdijk

Cijfer 9.7

Ingezonden door JHCM Hönen op 18-07-2025

Kan alleen maar heel positief zijn erg vriendelijke en vooral heel duidelijk bij alles wat ze doen waardoor de behandeling veel minder heftig was

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Ik vond de balie medewerkers erg onvriendelijk en chaotisch. De communicatie tussen de medewerkers was zo slecht dat ik van de een iets moest doen en van de ander weer iets anders waardoor ik letterlijk heen en weer moest rennen. De mevrouw waardoor ik ben behandeld was erg vriendelijk daarentegen en deed haar werk ook goed.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Ruud Van De Graaf op 18-07-2025

Vriendelijke behandeling waarbij je op je gemak wordt gesteld. Deskundig. Pijnloos. Receptioniste mag wel iets vriendelijker zijn.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Jean-Paul de Groot op 18-07-2025

Ik kwam 17-7 voor een behandeling en deze is uitgesteld omdat ik bloedverdunners gebruik. Simpele communicatie daarover voorafgaand aan de behandeling had deze teleurstelling kunnen voorkomen. Het is al zo druk in de zorg. Ik moest mijn doorverwijzing vooraf mailen, waarom dan ook niet meteen de medicijnlijst? De beslissing van de arts vond ik logisch. Mvg Jean-Paul

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Daphne ooms op 18-07-2025

Dit was me 3de keer bij de kaak chirurg. Ik lijdt aan hevige paniekaanvallen. De vorige 2x had ik hele slechte ervaring. Ging te snel . Geen uitleg wat hij ging doen enz. Dit keer had ik sabbiek en de naam van de assistent weet ik niet. Ze heeft me heel erg gerust gesteld . Ze merkte dat ik hyperventileren en greep daar ook op in. Ze stelde erg gerust en zorgde ook voor de afleiding die ik op dat moment nodig had ! Ben zeer blij met deze ervaring en kwam met minder angst uit de behandelkamer!

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Emmy van de Klundert op 18-07-2025

Bij de balie goed e duidelijk geholpen. Snel binnengeroepen voor een scan. Echter voelde ik me bij de scan niet op mijn gemak. Was niet duidelijk dat er eerst nog een scan gemaakt zou worden en medewerker was net vriendelijk maar erg kortaf. Daarna weer terug plaats genomen en binnengeroepen bij de kaakchirurg. Duidelijke en rustige informatie gehad en even gecontroleerd over hoe en wat.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door C van vuuren op 18-07-2025

Professioneel en correct geholpen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door E Kabalt op 16-07-2025

Ben heel goed behandeld

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 16-07-2025

De behandeling ging snel en goed

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Carin Rietveld-van Gaans op 16-07-2025

Ik was bloednerveus, moest afgebroken kies/wortel uit en blootliggende schroef eruit. Viel veel mee, nu dag later best wat pijn maar dat is logisch. De Voute is heel kundig en aardig en medewerkers super!

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 15-07-2025

prima

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Ernst op 12-07-2025

Goede uitleg vooraf en tihdens de behandeling. Snelle en pijnloze in, zonder noemenswaardige napijn.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 12-07-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door JH van Bladel op 11-07-2025

Heel vriendelijk ,rustig en adequaat geholpen. Geeft vertrouwen.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 11-07-2025

Het was spannend, ging gelukkig snel voorbij. Aardige mensen.

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Sieb van Caam op 11-07-2025

Ben niet behandeld kan daar geen oordeel over geven.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Dick van Rossen op 09-07-2025

Behandeling als zeer positief ervaren, snel en kundig!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 09-07-2025

Zeer prettig ervaren , na eerst afgezien te hebben bij tandarts half uur trekken en wringen en geen beweging.....Nu bij dr. Vouten binnen 2 minuten eruit zonder ook maar iets gevoeld te hebben !!!!

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 09-07-2025

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 09-07-2025

De rapportcijfers zeggen al genoeg voor de behandeling en personeel.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 04-07-2025

Goed geïnformeerd wat er gaat gebeuren moet nog een keer terug komen.

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Jos van de pol op 04-07-2025

Goed en snel geholpen.

Lees verder

Cijfer 7.2

Ingezonden door Niet openbaar op 03-07-2025

Uiteindelijk objectief advies / oplossing voor mij, is mij niet duidelijk geworden. Ik stel het op prijs dr Voute hierover kort te kunnen spreken en de juiste keuze te kunnen maken. Vanwege deze onduidelijkheid is de afspraak van dinsdag 8 juli 2025 afgezegd. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Mvgr

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Jos Schalk op 02-07-2025

Doorlooptijd ervaren als lang. Behandeling echter snel en van hoge kwaliteit.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 02-07-2025

Naam arts weet ik niet. Locatie moest ik ff zoeken. Verders prima.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 02-07-2025

Geen behandeling maar intake en foto’s gemaakt

Lees verder

Cijfer 7.2

Ingezonden door Niet openbaar op 30-06-2025

Na bijna 2 wkn last van zeurende pijn op plaats van getrokken kiezen in onderkaak. Voorheen nergens last van. Toch maar eens naar laten kijken denk….

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 30-06-2025

Vanaf eerste contact tot en met de behandeling was iedereen super vriendelijk. Heel fijn dat alle stappen duidelijk en rustig werden uitgelegd. Het is een geoliede machine en alles keurig in orde. Behandeling goed verlopen. Je gaat er niet voor je lol naartoe, maar je bent er in goede handen.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Margot Kampert op 27-06-2025

Vriendelijk uitleg gekregen met eerlijk advies

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Baltesen op 25-06-2025

Specialist is bijzonder goed en deed zijn werkt goed en snel. Persoonlijk vind ik dat had iets "pocherig" mag doen over hoe makkelijk de ingreep is. Ook kan hij zijn patient even gedag zeggen. Nu was het: kies is eruit en weg was hij. Doet niks af aan zijn kunde,die is bijzonder goed. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Ik ben echt verbaasd over hoe snel en goed het ging. Chapeau.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door André van Kooten op 25-06-2025

Duidelijk gesprek met visuele uitleg.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Emma Van Iperen op 25-06-2025

Ik was erg zenuwachtig. Maar werd er goed doorheen gepraat. Fijn dat ze bij elk ding ook zeiden wat ze gingen doen. Stapje voor stapje. Kies was er binnen 1 min uit. Super fijn!

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Iulia vagner op 25-06-2025

IK weet niet meer de naam van de specialist

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-06-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Edwin Bijkerk op 24-06-2025

Goede uitleg over wat er ging gebeuren, zowel voor behandeling als tijdens behandeling.

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Niet openbaar op 20-06-2025

Goed

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Amélie op 20-06-2025

Was helemaal prima, ze waren allemaal erg aardig en het was snel weer over

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 20-06-2025

Vakkundige extractie, geen napijn

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Nathan Schröder op 20-06-2025

Prettige ervaring, alleen heb ik andere informatie gekregen via de telefoon dan uiteindelijk van de arts zelf.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 20-06-2025

Dr. Sorghabi is vriendelijk, klantgericht en vakkundig en hield mij op elk moment van de behandeling op de hoogte wat er ging gebeuren.

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door David Geerts op 20-06-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 19-06-2025

Door een uitval een snelle mogelijkheid tot afspraak. Zeer vriendelijk capabel team welke met duidelijke en open communicatie precies uitgelegd werd wat we konden verwachten.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Jaap Mulders op 18-06-2025

Prima, de behandeling was kundig en snel. Vriendelijk, duidelijke uitleg en in korte tijd stond ik weer buiten. Het was handig geweest om vooraf meer informatie te krijgen. Bijvoorbeeld dat het aannemelijk is dat je door de behandeling daarna even niet zult kunnen eten.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Jana Evers op 17-06-2025

Goed ontvangen, snel aan de beurt, was nerveus, werd gerustgesteld door de kaakchirurg. De ingreep duurde echt maar een paar minuten, was zo klaar.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 17-06-2025

De behandeling zelf ging super, lekker snel en totaal geen last. Ook de herstelperiode ging perfect, geen pijn of zwelling gehad!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Peter op 17-06-2025

Zeer kundig allemaal, iedereen staat je netjes te woord. Overal duidelijke uitleg over, kortom zeer tevreden

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door rick jochems op 17-06-2025

kies verwijderd door dr. Gooris, echt helemaal geen pijn gehad tijdens de behandeling. Werd ook steeds gezegd wat hij ging doen. Top !!!

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Lia Moerland op 13-06-2025

Mijn ervaring was erg goed , vakkundige dames , alles goed uitgelegd en de behandeling verliep heel goed . Kortom top behandeld.

Lees verder