Mw. L.M.T.N. Crisi

Kaakchirurg Zuid-Holland

 

Aantal reviews per jaar

  1. 2024 11
  2. 2023 26
  3. 2022 26
Cijfer 9.8

Ingezonden door Danny koetsier op 15-04-2024

Ik was behoorlijk bang. Maar ben er goed doorheen begeleid door de mensen daar. Ook tijdens de brhandeling goed op de hoogte gehouden en aangemoedigd. Mevr. Crisi is echt een aanrader als je angstig bent.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door a.seen op 14-04-2024

het was zeer goed en alles werd goed uitgelegd b.v wat de behandeling inhoud en wat er ging gebeuren en ook de nazorg was was erg fijn

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Jo van Pelt op 22-03-2024

Ik ben zo goed begeleid voor en tijdens de behandeling , ondanks dat ik zo bang was hebben ze mij allemaal zo op mijn gemak gesteld en was het trekken van de kiezen zo gebeurd. Ik heb ze al bedankt maar bij deze nogmaals mijn dank voor de fijne behandeling.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Peter Rogaar op 21-03-2024

afgesproken tijd geholpen, snel en vakkundig .

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 25-02-2024

Mijn ervaring is heel goed.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Sharon Voets op 23-02-2024

Vriendelijk en kundig personeel.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 18-02-2024

Netjes snel en goed geholpen

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Annemarie Mol op 16-02-2024

Zie bovenstaand

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Rudolf de Reus op 27-01-2024

Heel goed geholpen pijnloze behandeling, ook geen napijn wond prima genezen. Behandeling erg meegevallen.

Lees verder

Cijfer 2.2

Ingezonden door Onno Wiersma op 19-01-2024

Verschrikkelijke ervaring. Nog nooit zo respectloos en onmenselijk behandeld. Ik heb aangegeven spanning voor de ingreep te hebben en me hierdoor kwetsbaar op te stellen. De reactie was dat ik opnieuw een afspraak moest inplannen. Terwijl ik al voor de tweede keer kwam, als zelfstandige werk en er van alles in orde gemaakt dient te worden zodat ik vrij heb om deze ingrepen te laten doen. In plaats van gerust te stellen kreeg ik als reactie: Ik heb maar 15 minuten de tijd. Ik had niet gegeten, omdat ik niet wist hoe de ingreep eruit zag en je vaak nuchter moet zijn bij verdoving. Ik werd hierop aangekeken alsof ik gek was. Er moest (opnieuw) een nieuwe afspraak ingepland worden en de arts liet me niet eens uitpraten en was alweer vertrokken. Dit heb ik aangegeven bij de balie en werd ook niet serieus genomen. Nog nooit heb ik me zo naar gevoelt bij een zorgverlener als hier. Je hebt te maken met mensen (met gevoel) en niet met producten of nummers.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door CWF PIETERSE op 15-01-2024

Is goed

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Marlinda Bauer op 28-11-2023

Prettig. De behandeling is snel en kundig. Kaakchirurg is zeer ervaren en het ik kan vertrouwen dat ik in goede handen ben.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 24-11-2023

Alles was prima geregeld!

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Ajj filius op 24-11-2023

Heel positief

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 22-11-2023

Het zou handig zijn als bij het bevestigen van de afspraak de verdieping en het balienummer vermeld wordt.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 13-10-2023

Top!

Lees verder

Cijfer 7.2

Ingezonden door C Cox van Wijland op 03-10-2023

Er hoefde niets gedaan te worden.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Danny koetsier op 03-10-2023

Ik ben echt een angsthaas voor dit soort ingrepen, Maar deze Mevrouw was heel duidelijk. Begint gewoon en werkt snel en netjes. Weinig napijn ervaren. Niet meer dan normaal. Er werd direct een ice pack overhandigd om mee te koelen en liep direct naar de balie voor pijnstilling voorschriften. Ik heb deze vrouw dan ook dubbel bedankt en liep opgelucht het ziekenhuis weer uit!

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Wim van der Jagt op 27-09-2023

Goed contact gehad, duidelijke communicatie.

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Niet openbaar op 08-08-2023

De assistentes krijgen van mij een 8. Ze stelden mij gerust, vertelden wat er ging gebeuren en vroegen tussendoor of het nog ging. Dit miste ik heel erg bij de specialist vanaf binnenkomst. De specialist was kortaf en onduidelijk. Ik voelde mij niet op mijn gemak bij haar en vond het geen fijne ervaring.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Zlatan Mehicic op 24-07-2023

Half uur eerder op afspraak gekomen, gelijk kon ik de foto van mijn gebit maken en aansluitend bij de dokter terecht. Sleed echt super snel gedaan

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door G. Schwagermann op 24-07-2023

Uitstekend

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 19-07-2023

De receptioniste was erg attent en behulpzaam. De specialist was enigszins kortaf. De assistenten waren vriendelijk, maar er werd weinig uitleg over de procedure gegeven.

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 17-07-2023

Binnen 1 week (gebroken) tand bovenkaak getrokken en wortelpuntbehandeling onderkaak. Dankzij foto bij eerste behandeling bleek 2e behandeling noodzakelijk. Gelukkig met tussenpoze van 2 dagen. Napijn bij 2e behandeling heviger en langduriger. Controle 29/9.

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 13-07-2023

Prima behandeld en super snel

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Imre Benko op 13-07-2023

Comfortable

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 08-07-2023

Medewerkers waren snel, vriendelijk en behulpzaam.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Fred Brand op 05-07-2023

Heb alleen een intake gesprek gehad en dat ging prime

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Elise de Reus op 04-07-2023

Ik ben uiterst tevreden over de deskundigheid van dokter Crisi. Ze komt erg zelfverzekerd over en dat geeft je ook vertrouwen in haar. Je merkt aan alles dat ze kundig en ervaren is. Ook is het mij opgevallen dat er tussen de collega’s een goede sfeer heerst en een prettige samenwerking. Dat geeft je als patiënt duidelijkheid en rust. Alleen telefonisch ben ik 2 keer niet zo tevreden geweest. Dat was overigens niet de dame achter de balie van het Vlietland. Ook zij was een erg aardige vrouw. Toen ik voor het eerst belde (enorm gespannen en zenuwachtig… ik had dit telefoontje al letterlijk jaren uitgesteld) kreeg ik iemand aan de lijn die erg sarcastisch was. Ze leek geen begrip te hebben voor mijn angst en spanning. Na dat telefoontje durfde ik bijna de afspraak niet meer aan…

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Sharona op 13-04-2023

Super geholpen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Anneke op 28-02-2023

De kaakchirurg was chagrijnig, communicatief slecht en niet empatisch. Dit is echter allemaal goed opgepakt door de verpleegkundige, zij heeft een hele goede begeleiding gegeven tijdens de behandeling. Ook de assistente bij de receptie was uiterst klantvriendelijk. Ondanks haar persoonlijke offday heeft de kaakchirurg de behandeling wel goed uitgevoerd.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Priscilla op 20-02-2023

Heb me nog nooit ergens zo welkom gevoeld als hier wat een lieve mensen erken hier en wat is het hier gezellig klinkt raar bij een kaakchirurg gezellig maar egt wat een lieve mense hier

Lees verder

Cijfer 7.3

Ingezonden door Francien Domenie op 20-02-2023

De kaakchirurg was erg ongeïnteresseerd, heeft mijn zoon van 16 jaar , die voor het trekken van zijn verstandskiezen kwam, niet één keer aangekeken vanaf het moment van binnenkomst tm vertrek. De assistente daarentegen was uiterst vriendelijk.

Lees verder

Cijfer 5.8

Ingezonden door Kilic op 15-02-2023

Medewerken zijn vriendelijk maar de arts is dit zeker niet ! Helemaal geen mede leven en luisteren naar patient! Ze is erg bot en onvriendelijk !

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 11-02-2023

X

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Cad Caliskan_Foppen op 11-01-2023

Fijne mensen Was door hun niet meer bang

Lees verder

Cijfer 6.3

Ingezonden door Anouk op 09-01-2023

Assistentes waren erg vriendelijk en konden mij geruststellen. Ik was namelijk erg bang en zenuwachtig en lichtelijk in paniek. Dit kon ik helaas niet zeggen van de chirurg. Zij nam de beslissingen zonder dat ik iets er tussen kon brengen. Voelde me niet gehoord.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Theo op 06-12-2022

Gewoon goed. Goede ontvangst en helder volledig en eerlijk advies van arts

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door leo scheltema op 26-11-2022

zeer goede ervaring

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Frans Feijtel op 04-11-2022

Fijn geholpen met de juiste uitleg

Lees verder

Cijfer 3

Ingezonden door Soraya Schilte op 09-06-2022

Mevrouw Crisi heeft zich bij binnenkomst niet eens voorgesteld. Na een gesprek waarbij ze om meer informatie vroeg en me geen enkele keer heeft aangekeken mocht ik in de stoel komen zitten. De verdoving werd toen heel snel op een erg lompe manier ingespoten. Vervolgens moest ik 15 minuten wachten om de verdoving in te laten trekken maar na 5 minuten werd ik alweer geroepen. Ik ben erg bang voor de tandarts en had mijn vriend meegenomen ter steun. Toen ik in de behandelkamer plaats mocht nemen spraken we met de zuster over dat ik het erg eng vond. De zuster was erg lief en probeerde me gerust te stellen. Maar wat er tijdens de ingreep gebeurde kan ik gewoon nog steeds zelf niet eens geloven. De verstandskies rechtsonder had een lange, brede wortel en deze moest geboord worden. Dit gebeurde heel aggressief en deed pijn. Door de pijn raakte ik in paniek en in plaats van dat mij gevraagd werd wat er aan de hand was trok mevrouw Crisi zo het operatiekleed van mijn gezicht af en schreeuwde ze herhaaldelijk in mijn gezicht dat ik moest ophouden terwijl ze hardhandig de kies uit mn kaak bleef proberen te wrikken. Dit allemaal terwijl het personeel mijn vriend bleef vertellen dat ik écht niks kan voelen. Ik kan niet bevatten hoe iemand zo tekeer kan gaan tegen een patient die al angstig is. Schreeuwen tegen iemand die in paniek is heeft nog nooit geholpen en ik heb tijdens de ingreep gewoon pijn geleden. Wat ik ook niet snap is dat de collega's van mevrouw Crisi dit blijkbaar normaal vonden. Zodra de hechtingen er in zaten is mevrouw Crisi snel de kamer uit verdwenen, zonder mij ook maar gedag te zeggen. Het overige personeel maakte nog even een grap dat de volgende patiënt nu niet meer naar binnen durft omdat het lijkt alsof ze hier mensen martelen. Heel leuk dat er grapjes worden gemaakt over mijn traumatische ervaring. Ik voel me alsof ik mijn kiezen heb laten trekken door een middeleeuwse martelaar en ik snap niet dat iemand er mee weg komt patiënten zo te behandelen.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Halima op 24-05-2022

Super aardige dame bij de balie. Behulpzaam en geduldig. Voelde mij zeer op mn gemak. De chirurg was zeer aardig en ze stelde mij op mn gemak. Heel erg meedenkend

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Van luipen op 16-05-2022

Zeer vriendelijke mensen. Snel geholpen en professioneel!

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Gaia van basten op 10-05-2022

-

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door CP Tweehuijsen op 03-05-2022

Heel snel geholpen en een hele fijne kaakchirurg die begrip heeft.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 28-04-2022

Verpleegkundigen gaven veel informatie tijdens de ingreep, wat heel fijn was.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door W. A. Tegelaar op 19-04-2022

Uitstekend geholpen

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Anna Snoek op 14-04-2022

Ontzettend snel en vriendelijk geholpen, niks gevoeld en geen complicaties

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Michelle Duijn op 11-04-2022

Door een gaatje in mijn verstandskies bleek tijdens de behandeling de zenuw van deze kies erg gevoelig, dit zorgde voor veel pijn tijdens het wegboren van de kies tijdens de behandeling. Na verschillende keren tussendoor extra verdoving te hebben gekregen, werd me door de kaakchirurg verteld 'dat ik niet meer moest bewegen anders zou ze ermee kappen, ook niet met mijn voeten'. Terwijl het erg zeer deed. De manier waarop ze omging met mijn zenuwen voor aanvang en tijdens de handeling heb ik echt een slecht gevoel aan over gehouden. Ik heb me na de helft van de operatie niet veilig en zeker niet gerustgesteld gevoeld. Naar mijn mening hoort dit ook voor een deel bij de behandeling. Ook hoorde ik tijdens het weghalen van de kies (wat blijkbaar erg moeilijk was) een aantal keer dingen als 'jeetje hij gaat er niet uit', jeetje mina' en 'ik ga hem nu in kleinere stukken breken want door de helft werkt niet en hij brokkelt af (oid)'. Dit zijn redelijk nare dingen om te horen als je al een beetje zenuwachtig bent voor een behandeling als deze. Toen ze klaar was, draaide ze zich om en heeft vervolgens niets meer terug gezegd - ook niet toen ik gedag zei, dit vond ik erg vreemd. Bij het ophalen van de pijnstilling en antibiotica in de apotheek bleek ik ook geen recept te hebben meegekregen voor de ibuprofen. Overigens vond ik de telefoniste, baliemedewerkster en de assistent tijdens de behandeling wel aardig en behulpzaam. Ik heb het verwijderen van de kies als erg vervelend en naar ervaren. Naar mijn mening zou een beetje empathie (al is het niet gemeend en alleen maar om de patient zich beter te laten voelen) een groot verschil kunnen maken in de ervaring in zijn geheel. Voor de volgende kies over een aantal weken een andere arts gevraagd.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 02-04-2022

ik wist wat er ging gebeuren er moest 6 tanden getrokken worden en 1 kies die er moeilijk uitging en brak af net al paarmaanden geleden daar had ik 3 maanden last van. nu niet de laatste art heeft beter opgelost.

Lees verder