Onyxdijk

Cijfer 8

Ingezonden door Ivor Veldhoen op 20-08-2025

Het betrof een intakegesprek. Maar alles was goed geregeld. Personeel was keurig en alles was op tijd. 2 september vervolg voor het daadwerkelijk trekken van mijn tanden. U mag dan nogmaals een link sturen. Ik kan dan nog beter antwoord geven

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door M E M Hilt op 20-08-2025

Ik zit nog in het voor traject, behandeling moet nog gebeuren.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Niet openbaar op 20-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 18-08-2025

snel, vriendelijk en bijna pijnloos geholpen. locatie goed bereikbaar, prettige wachtruimte. vriendelijke medewerkers.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 16-08-2025

Echt goed geholpen, ze zijn vriendelijk, zeggen wat ze gaan doen en totaal pijnloos! Helemaal blij🙂

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 15-08-2025

Zeer vriendelijk, goede uitleg en zeer goede behandeling

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Bianca van overveld op 15-08-2025

Ik kreeg goed te horen wat ze gingen doen, zag er tegen op , maar het viel eigenlijk wel mee, bedankt

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Bianca van overveld op 15-08-2025

Ik kreeg goed te horen wat ze gingen doen, zag er tegen op , maar het viel eigenlijk wel mee, bedankt

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 15-08-2025

VEEL VRAGEN ZIJN NOG NIET VAN TOEPASSING OMDAT IK NOG MOET BEGINNEN.

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Afm van Akkeren op 15-08-2025

Tot heden toe een goede ervaring

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Chantal reemer op 15-08-2025

Super lief geholpen. En ik ben echt bang en ben heel goed gerust gesteld !

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Volkan can op 13-08-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Lisette op 13-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 13-08-2025

Prima locatie met een zeer professioneel team

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Niet openbaar op 12-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 12-08-2025

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Joop Rockx op 09-08-2025

Deskundig,goed. Wel graag duidelijker / advies nazorg

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Peter Rockx op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Hennie BRAAT op 08-08-2025

Heel fijn geholpen .maar alles stond al op 8 ingevuld!

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 08-08-2025

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Niet openbaar op 06-08-2025

Alles vooraf goed uitgelegd. Tijdens behandeling niks gevoeld.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Angelique Brocatus op 06-08-2025

In eerste instantie zou mijn kies eruit gehaald worden, echter vond de arts Dr. Voûte dat er misschien andere behandelmethoden waren zodat ik mijn kies kan behouden. Hij heeft mij daarom doorverwezen. Hij nam ook de tijd om alles met mij door te spreken. Zeer aangenaam

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door M van esch op 01-08-2025

Soeper goed ze weeten wat ze moeten doen bij mensen met t angst stornis goeden ervaring

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Simone op 01-08-2025

Alles prima geregeld! Heldere communicatie ook.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Dymphi Dekkers op 01-08-2025

Fijn ontvangen en een hele kundige en goede behandeling gehad. Zeer tevreden.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Valesca Van Den Bogert op 01-08-2025

Ik was super bang/zenuwachtig voor de ingreep. We hebben hier samen naar gekeken wat het beste was om te doen en lieten me vrij in alle keuzes. Ze stelde me op mijn gemak en deden niks wat niet goed voelde. Ze hebben me echt heel goed geholpen waar ik erg dankbaar voor ben.

Lees verder

Cijfer 3.8

Ingezonden door John boogers op 30-07-2025

Slechte ervaring. Ik bem door dokter en tandarts doorgezonden naar kaakchirurg. Had om half 3 afspraak 29 juli 2025. Werd om 15.10 binnen geroepen en er werd tegen mij gezegd dat ze mij niet gingen helpen. Ik liep al een week met dikke kaak en geen gevoel in me onderlip rond, daarbij 2 keer bij de HAP gezeten en daar werd gezegd je zal een doorverwijzing moeten krijgen voor kaakchirurg zsm. Hij heeft me wel door gestuurd naar amfia breda maar dat is pas 12 november 2025. Daar schiet ik nu dus niks mee op. Nu zit ik dus thuis en met een dikke kaak en geen gevoel in me lip en kan door niemand geholpen worden. Dit vind ik zelf heel schadelijk dat dit zo gelopen is.

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Shelley doomen op 30-07-2025

Alles was prima muv de specialist. Had duidelijk oordelen over mijn verhaal, had m.i. een passief-agressieve en sarcastische houding. Nam mijn beweringen niet voor waarheid aan.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Jos van de Riet op 30-07-2025

Behandeling top Trap voor mij niet echt fijn

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Shiwi Bhaggan op 25-07-2025

Er werd veel rekening gehouden met mijn zorgen en iedereen was erg sociaal. Hierdoor was ik erg op mijn gemak. Tijdens de procedure werd er telkens duidelijk verteld wat ik kon verwachten. Ik vond het erg fijn.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-07-2025

Goed ontvangen en duidelijke uitleg gegeven

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-07-2025

Lees verder

Cijfer 7.8

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Prima geregeld. Wel lang wachten voor er plek is voor behandeling. Lange wachttijd.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Positief. Heel vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg. Precies volgens afspraak op tijd behandeld, dus niet hoeven wachten.

Lees verder

Cijfer 4.8

Ingezonden door Niet openbaar op 23-07-2025

Mijn kind werd behandeld. Receptioniste was erg vriendelijk. Arts ook. Maar er werd ontzettend gehaast en doorgeduwd. De mevrouw van de röntgenfoto was erg kortaf. Bij de hele behandeling had ik het idee dat het geen minuut langer kon duren, lopende band werk. Niet prettig. Verder kiezen netjes verwijderd, maar de manier waarop kan wat mij betreft klantvriendelijker. Neem net wat even meer tijd voor mensen die dit nodig hebben. En laat indien nodig (of gewenst) de ouder bij de behandeling aanwezig zijn, anders kan dit voor het kind een nare ervaring zijn. Ook andere mensen in de wachtkamer waren niet tevreden en ook daar werd moeder de behandelkamer uitgestuurd

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Pascal Delahaije op 22-07-2025

Een rijke communicatie vooraf en tijdens de behandeling en daarna. Prima verdoving en een complete informatie tijdens het klaarmaken voor de ingreep. Prettig om mee te maken.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Jack van der Borst op 22-07-2025

Goede vlotte behandeling, aardige kaakchirurg, die alles duidelijk uitlegt. Assistentes ook vriendelijk en duidelijk in de communicatie.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door JHCM Hönen op 18-07-2025

Kan alleen maar heel positief zijn erg vriendelijke en vooral heel duidelijk bij alles wat ze doen waardoor de behandeling veel minder heftig was

Lees verder

Cijfer 7

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Ik vond de balie medewerkers erg onvriendelijk en chaotisch. De communicatie tussen de medewerkers was zo slecht dat ik van de een iets moest doen en van de ander weer iets anders waardoor ik letterlijk heen en weer moest rennen. De mevrouw waardoor ik ben behandeld was erg vriendelijk daarentegen en deed haar werk ook goed.

Lees verder

Cijfer 9.5

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Ruud Van De Graaf op 18-07-2025

Vriendelijke behandeling waarbij je op je gemak wordt gesteld. Deskundig. Pijnloos. Receptioniste mag wel iets vriendelijker zijn.

Lees verder

Cijfer 6.7

Ingezonden door Jean-Paul de Groot op 18-07-2025

Ik kwam 17-7 voor een behandeling en deze is uitgesteld omdat ik bloedverdunners gebruik. Simpele communicatie daarover voorafgaand aan de behandeling had deze teleurstelling kunnen voorkomen. Het is al zo druk in de zorg. Ik moest mijn doorverwijzing vooraf mailen, waarom dan ook niet meteen de medicijnlijst? De beslissing van de arts vond ik logisch. Mvg Jean-Paul

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door Daphne ooms op 18-07-2025

Dit was me 3de keer bij de kaak chirurg. Ik lijdt aan hevige paniekaanvallen. De vorige 2x had ik hele slechte ervaring. Ging te snel . Geen uitleg wat hij ging doen enz. Dit keer had ik sabbiek en de naam van de assistent weet ik niet. Ze heeft me heel erg gerust gesteld . Ze merkte dat ik hyperventileren en greep daar ook op in. Ze stelde erg gerust en zorgde ook voor de afleiding die ik op dat moment nodig had ! Ben zeer blij met deze ervaring en kwam met minder angst uit de behandelkamer!

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Emmy van de Klundert op 18-07-2025

Bij de balie goed e duidelijk geholpen. Snel binnengeroepen voor een scan. Echter voelde ik me bij de scan niet op mijn gemak. Was niet duidelijk dat er eerst nog een scan gemaakt zou worden en medewerker was net vriendelijk maar erg kortaf. Daarna weer terug plaats genomen en binnengeroepen bij de kaakchirurg. Duidelijke en rustige informatie gehad en even gecontroleerd over hoe en wat.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door C van vuuren op 18-07-2025

Professioneel en correct geholpen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 18-07-2025

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door E Kabalt op 16-07-2025

Ben heel goed behandeld

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 16-07-2025

De behandeling ging snel en goed

Lees verder