Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026
Kreeg de indruk dat ik niet serieus werd genomen! Mijn indruk vooraf was dat ik duidelijke uitleg zou krijgen, vooraf mbt implantaten enz enz voordat de 5 kiezen getrokken zouden worden. Was niet het geval, en dus niets gedaan dan alleen een foto. Mri. Nu terug naar de tandarts voor het vervolg hiervan. Kortom, een teleurstelling en niet naar tevredenheid.
Lees verder