Onyxdijk

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 20-05-2026

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door op 20-05-2026

De verdoving was verschrikkelijk pijnlijk. Van de rest bijna niets van gemerkt. Zeer goede behandeling gehad. Alles werd heel duidelijk en goed verstaanbaar uitgelegd.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door A Ebben op 20-05-2026

Een kaakchirug waar je indien nodig bij terug gaat.. Ben geen held wat betreft mijn gebit maar ben echt fijn geholpen

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door op 13-05-2026

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door H.D. Bijl op 13-05-2026

Door gestuurd door tandarts vervolgens maken groep precies het zelfde foto medicijnen 10 en weer buit. Nieuwe afspraak 10 minuten en was er uit kan er niet beter communicatie met de tandarts dat dit in 1 keer kan. 1ste verdieping en geen lift !!

Lees verder

Cijfer 8.2

Ingezonden door op 12-05-2026

Er moest een "moeilijke" kies getrokken worden. Hele aardige arts en medewerkers. Vertelden goed wat ze deden. Dat is heel fijn want het geluid in je mond kan goed doordreunen in je hoofd en er werd veel druk uitgeoefend. Heel fijn dat er dan goed gecommuniceerd wordt met de patiënt. Het herstel verloopt ook voorspoedig.

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door op 08-05-2026

Ik bewonder het persoonlijk die al die oude gebakjes op de been houden

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 08-05-2026

Ik waardeerde heel erg het feit dat er serieus gekeken werd. Zeer vriendelijk personeel!

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Kim Jongeneelen op 07-05-2026

Er werd een bijtfibroom weggehaald aan de binnenkant van mijn lip waarvoor ik echt heel bang was, maar iedereen was zo lief en rustig en de uitleg was goed dat ik het echt als positief heb ervaren.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 02-05-2026

Lees verder

Cijfer 9.8

Ingezonden door Niet openbaar op 02-05-2026

was eerste keer maar het team stelt je heel fijn op je gemak ik was zeer tevreden over de behandeling

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Hornícek.VV op 02-05-2026

Heel goed

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door André Vogelaar op 01-05-2026

Ik ben prettig en gastvrij ontvangen. Het personeel als chirurg stelde me helemaal opmijn gemak. En gaven goede informatie mee naar huis.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Jacco van der Kleijn op 01-05-2026

Goed georganiseerd Goed alles uitgelegd. En super profesioneel te werk gegaan. Daarnaast een dikke pluim voor de mevrouw die de verdoving heeft gedaan. En ook Mevrouw Kouwenberg heeft super werk afgeleverd Een lief en aardig iemand die je op he gemak stelt. Het is dat ik niet kon praten naar de behandeling maar is een goed en zorgzaam iemand.

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 30-04-2026

Lees verder

Cijfer 9.2

Ingezonden door Fred buermans op 30-04-2026

Bij het verwijderen van tanden en kiezen geen pijn ervaren. Ook geen na pijn .

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Jan Dick Goud op 30-04-2026

Consult voor plaatsing "schroef" voor implantaat. Duidelijke uitleg over verdere activiteit op 9 juni 2026.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door A.Verschuren-Bartels op 29-04-2026

Ik ben prima geholpen door al het aanwezige personeel.

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door VM op 28-04-2026

Zeer vriendelijke medewerkers en specialist, duidelijke uitleg omtrent de ingreep en het te verwachten herstel.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 24-04-2026

Was snel geholpen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Lasse Dargel de Boer op 24-04-2026

In eerste instantie vond ik het redelijk spannend, maar toen de operatie plaatsvond viel het behoorlijk mee. Het deed nog een beetje pijn voor de rest van de dag, maar inmiddels gaat het een stuk beter. Met vriendelijke groet, Lasse.

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door op 24-04-2026

Aardige vrouw verteld alles van te voren

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door op 23-04-2026

Ging allemaal prima en vlot. En heb al een uitnodiging voor de volgende behandeling een maand later . Weet de naam van de specialist / kaakchirurg niet meer. Was een iets oudere man, en kwam rustig ontspannen en geduldig over. Wel dacht ik na afloop dat ik nog een ice Pack zou meekrijgen. Want mijn kaak was de rest van de week blauw en toen paars.

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026

Het is heel goed verlopen

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026

Heel netjes behandeld en goede zorg gehad

Lees verder

Cijfer 5.7

Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026

Kreeg de indruk dat ik niet serieus werd genomen! Mijn indruk vooraf was dat ik duidelijke uitleg zou krijgen, vooraf mbt implantaten enz enz voordat de 5 kiezen getrokken zouden worden. Was niet het geval, en dus niets gedaan dan alleen een foto. Mri. Nu terug naar de tandarts voor het vervolg hiervan. Kortom, een teleurstelling en niet naar tevredenheid.

Lees verder

Cijfer 7.2

Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026

Lees verder

Cijfer 8.3

Ingezonden door Niet openbaar op 22-04-2026

Ik vond het erg spannend maar werd goed gerust gesteld, en ze konden de ingreep meteen doen, wat ook al erg fijn was.

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 21-04-2026

Goed

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door op 20-04-2026

Helemaal goed. Heldere uitleg, meevoelend

Lees verder

Cijfer 9

Ingezonden door Niet openbaar op 20-04-2026

Hele aardige, rustige, geduldig chirurg en assistenten. Gaan goed om met angst. Begeleiden je rustig door het proces heen en stellen gerust. Ingreep was op een prettige manier snel verlopen.

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 17-04-2026

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 17-04-2026

Ondanks met lood in m'n schoenen er naartoe, zeer vriendelijk en rustig ontvangen en geholpen. Erg prettig!

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Fabienne op 16-04-2026

Ik miste een beetje informatie vooraf over nuchter zijn, dat je erna dus 4 uur niet mag eten/drinken. Dan had ik dat thuis nog even gedaan. Nacontact betreft waar rekening mee houden, spoelen met wat precies, waar te halen etc. Hoe met tandenpoetsen. Kreeg nu wel een folder mee. Maar het is ook fijn om de belangrijkste dingen even te horen.

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Niet openbaar op 15-04-2026

Hele lieve collega’s die rekening hielden met mijn angst en hierop goed inspeelde.

Lees verder

Cijfer 5.3

Ingezonden door Niet openbaar op 15-04-2026

Maand moeten wachten op afspraak en nu weer een maand moet wachten voor trekken. Eerst weer een foto gemaakt terwijl die ook al bij de tandarts is gemaakt. Beetje dubbel op

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Gabrielle Shields op 08-04-2026

Super lieve mensen en heel duidelijk in uitleg tijdens behandeling. Heel fijne omgang

Lees verder

Cijfer 7.7

Ingezonden door Niet openbaar op 07-04-2026

Lees verder

Cijfer 9.7

Ingezonden door Walther Stroop op 03-04-2026

Prima rustig gesprek, waarin ik gerustgesteld ben over mijn klachten en goed geinformeerd

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Maciej op 03-04-2026

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door op 01-04-2026

Ik ben oprecht een angsthaas, was dus ruim op tijd maar moest nog een kwartier langer wachten daar baalde ik best van. Maar door de lieve zorg van het team maakte dat alles weer goed. Bedankt jullie zijn een topteam!

Lees verder

Cijfer 9.3

Ingezonden door Gabrielle Shields op 28-03-2026

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Niet openbaar op 26-03-2026

Netjes en erg aardig leggen het goed uit .goed geholpen

Lees verder

Cijfer 8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-03-2026

Werden snel geholpen

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door Dorinda op 25-03-2026

Hele fijne afspraak. Gerust gesteld, fijn gesprek en de verstandskiezen verwijderen was snel klaar.

Lees verder

Cijfer 8.7

Ingezonden door Diana Brouwers op 25-03-2026

Snelle afhandeling,vriendelijk personeel

Lees verder

Cijfer 10

Ingezonden door op 25-03-2026

Hele nette en vriendelijke ervaring

Lees verder

Cijfer 8.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-03-2026

Er was aandacht voor mij als persoon. Vlot verloop in de wachtkamer. Uitleg duidelijk van wat er gebeurde. Nazorg op papier en mondeling positief. Vangnet voor avond en weekend goed geregeld. Blijft een behandeling die niet op mijn favorietenlijstje staat, maar met alles er om heen is het prima te doen. Zou geen moeite om weer terug te komen mbt organisatie

Lees verder

Cijfer 8.5

Ingezonden door Niet openbaar op 25-03-2026

De hele behandeling duurde nog geen 15 minuten, ik werd goed geïnformeerd over de stappen en procedures. Heel fijne ervaring

Lees verder

Cijfer 6.8

Ingezonden door Niet openbaar op 25-03-2026

Lees verder